1. امیر حسین
  2. ویپ - ساختار، پروتکل ها، مفاهیم ...
  3. یکشنبه, 07 خرداد 1396
سلام خدمت اساتید
سئوال من در خصوص راه اندازی خطوط e1 با استفاده از سیستم voip هست طبق تحقیقاتی که انجام دادم ظاهرا دو حالت وجود دارد 1- استفاده از pbxای که e1 رو ساپورت کنه و 2- استفاده از یک گیت وی که e1 رو ساپورت کنه و به یک pbx وصل بشه. در ضمن یک pbx zyco u60 هم داریم که خطوط e1 رو پشتیبانی نمیکنه . به نظر دوستان کدوم راه بهتره یا اگر احیانا کسی راه حل بهتری داره ممنون میشم راهنماییم کنه.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
[QUOTE=امیر حسین;28387]سلام خدمت اساتید
سئوال من در خصوص راه اندازی خطوط e1 با استفاده از سیستم voip هست طبق تحقیقاتی که انجام دادم ظاهرا دو حالت وجود دارد 1- استفاده از pbxای که e1 رو ساپورت کنه و 2- استفاده از یک گیت وی که e1 رو ساپورت کنه و به یک pbx وصل بشه. در ضمن یک pbx zyco u60 هم داریم که خطوط e1 رو پشتیبانی نمیکنه . به نظر دوستان کدوم راه بهتره یا اگر احیانا کسی راه حل بهتری داره ممنون میشم راهنماییم کنه.[/QUOTE]

سلام
شما میتونید از IPPBX های سخت افزاری مثل گرند استریم مدل UCM6510 استفاده کنید که قابلیت 1 خط ایوان و 2 پورت FXO و 2 پورت FXS را داره .
و یا از IPPBX های نرم افزاری مثل استریسک و الستیکس و Freepbx و ... استفاده کنید .که در این حالت نیاز به یک عدد گیتوی و یا کارت ایوان دارید .
از نظر برند اگر نیاز شما IPPBX سخت افزاری هست برند گرنداستریم مدل UCM6510 ، اگر قصد استفاده از کارت رادارین به ترتیب برند دیجیوم و سنگوما و OpenVox و اگر قصد استفاده از گیتوی دارین برند سنگوما و دیجیوم عالیه .

اطلاعات بیشتر از طریق 09128092303
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
[QUOTE=امیر حسین;28387]سلام خدمت اساتید
سئوال من در خصوص راه اندازی خطوط e1 با استفاده از سیستم voip هست طبق تحقیقاتی که انجام دادم ظاهرا دو حالت وجود دارد 1- استفاده از pbxای که e1 رو ساپورت کنه و 2- استفاده از یک گیت وی که e1 رو ساپورت کنه و به یک pbx وصل بشه. در ضمن یک pbx zyco u60 هم داریم که خطوط e1 رو پشتیبانی نمیکنه . به نظر دوستان کدوم راه بهتره یا اگر احیانا کسی راه حل بهتری داره ممنون میشم راهنماییم کنه.[/QUOTE]

باسلام
در تکمیل فرمایشات جناب آقای مهندس شاطری، باید خدمتتون عرض کنم که برند زایکو در زمره برند هایی هستش که از کیفیت و استاندارد های لازم جهت پیاده سازی در پروژه ها برخوردار نیست و کاربردش پیشنهاد نمیشه و برای پیاده سازی سناریو مورد نظرتون شما 2 تا راهکار پیش رو دارید:
1- از سیستم تلفنی الستیکس برای مدیریت و راه اندازی بستر تلفنی و ارائه سرویس هاتون استفاده نمایید و برای خط E1 هم گیت وی های معتبری مثل سنگوما و یا دیجیوم تهیه کنید.
2- از IP PBX های آماده با ماژول های Embedded از نوع E1 اما با اولویت قراردادن سطح کیفی و استاندارد های لازم در برند انتخابی سخت افزار مثل گرند استریم، استفاده نمایید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 101 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 54 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 33 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 62 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 913 پست
  2. 0 زیرمجموعه

آخرین مباحث انجمن

ضبط تماس
8 بازدید
0 رای
0 پاسخ
ارسال در پنج شنبه, 26 مهر 1397 09:19
ارتباط بین شعب
28 بازدید
0 رای
1 پاسخ
ارسال در دوشنبه, 16 مهر 1397 10:11
مشکل کال بک
22 بازدید
0 رای
1 پاسخ
ارسال در شنبه, 21 مهر 1397 06:48
مشکل در ضبط صدای ورودی
25 بازدید
0 رای
1 پاسخ
ارسال در شنبه, 21 مهر 1397 06:44
شکار خط در ایزابل
28 بازدید
0 رای
1 پاسخ
ارسال در شنبه, 21 مهر 1397 06:46
تجهیزات لازم و مناسب راه اندازی voip
1353 بازدید
0 رای
7 پاسخ
ارسال در سه شنبه, 06 تیر 1391 10:20
  • حل‌شده
  • غیرفعال شدن تعدادی از کابران
    44 بازدید
    0 رای
    2 پاسخ
    ارسال در شنبه, 07 مهر 1397 06:48
    عدم نمایش queue در fop2
    27 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در سه شنبه, 10 مهر 1397 05:42
    ارتباط sip trunk آسیاتک با ایزابل
    80 بازدید
    0 رای
    2 پاسخ
    ارسال در سه شنبه, 03 مهر 1397 13:02

    آمار انجمن

    تعداد موضوع ها: 6436
    تعداد پست ها: 24797
    موضوعات حل شده: 37
    تعداد کاربران: 13336

    ورود محمدناصر انصاری عزیز را به جمع کاربران ویپ ایران تبریک می گوییم.