1. عباس کریمی
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. دوشنبه, 02 آبان 1390
سلام
فرق disa با callback چیه ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
فکر کنم فرقشو پیدا کردم فرقش اینه که disa از شخص pass میخواد اما call back نمیخواد .درسته؟
من یه ivr درست کردم بعد شماره 3 دادم به disa شخص وصل میشه پس میخواد بعد بوق آزادم میده اما شماره میگیرم میگه شماره رو اشتباه میگیری فک کنم مشکل تو dial patterne درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
این ها دو مفهوم جدا هستند:
disa برای وقتی است که شما می خواهید از بیرون به بوق داخلی سیستم دسترسی داشته باشین، یعنی با استفاده از disa بوق شما روی بوق سیستم می افته و بعد از اتصال هر تماسی که بگیرید انگار از داخل شرکت و با شماره ی شرکت گرفتین.
اما در callback به این صورته که بعد از تماس با سیستم، به صورت اتوماتیک سیستم تلفن رو قطع کرده و با شما تماس می گیرد. البته تنظیمات و امکانات متنوعی داره. این برای زمانی است که شما می خواهید هزینه ی تماس برای شرکت بیفته نه برای تماس گیرنده.
برای توضیحات کامل به کتاب آقای کوه فلاح و Elastix without tears مراجعه کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من disa رو راه انداختم بوق آزاد هم بهم میده اما وقتی شماره رو میگیرم میگه شماره اشتباهه یا اینکه بعدا تماس بگیرید . به نظر شما اشکال از کجا میتونه باشه ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام

در مسیر تماس های خروجی dial pattern خاصی ست نکردید؟ مثلا گرفتن پیش شماره ی 8 یا 9 برای آزاد شدن خط؟
بعد اینکه خروجی CLI چی هستش؟ اگه می تونید اینجا بذارید شاید بتونیم کمک کنیم...
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
آن شماره ای که می گیرید را بر روی داخلی هم تست نمایید... احتمالا مشکل از DISA نیست
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
dial pattern خاصی ست نکردم همونی که پیش فرض داره که یه 9 از اول شماره ها ور میدارست .
به داخلی ها جواب میده اما شماره موبایل میگیرم وصل نمیشه .
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
طبق این خروجی CLI ، شما دارین شماره ی 099192390054 رو می گیرین که معتبر نیست. شما دقیقا همون شماره ای که وقتی داخل شرکت هستین می گیرین رو بگیرین. یعنی برین داخل شرکت و مستقیم(بدون disa) شماره ای رو بگیرین، اگه موفق به تماس شدین، همون شماره رو بعد از اتصال به بوق به وسیله ی disa، بگیرین. نباید مشکلی باشه چون من خودم این سیستم رو عملا چک کردم مشکلی نداشتم. چیز خاص دیگه ای به ذهنم نمی رسه...
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
از داخلی شرکت به همین شماره زنگ میزنم اما قبلش باید یه 9 اولش بزارم .
خودمم یه خورده گیج شدم :-[
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ببینید تا اونجایی که من می دونم وقتی شما با disa می آین رو بوق داخلی شرکت، انگار که داخل شرکت نشستین و می خواین شماره بگیرید. پس بعد از وصل شدن با disa، دقیقا به همون شکل از داخل، شماره بگیرید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
آقا فهمیدم مشکل از کجاست و واقعا معذرت میخوام که به این قضیه ساده فکر نکردم.
من یه digium دارم که single fxo هستش .وقتی الستیکیس داره بوق آزاد بهم میده یعنی کل خطا اشغاله (همون 1 خط) پس دیگه خط دیگه ای نداره که به یه خط دیگه زنگ میزنه
:D ;D من واقعا از همه معذرت میخوام که وقتتونو گرفتم .
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه