انجمن

  1. عباس کریمی
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. دوشنبه, 02 آبان 1390
سلام
فرق disa با callback چیه ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
فکر کنم فرقشو پیدا کردم فرقش اینه که disa از شخص pass میخواد اما call back نمیخواد .درسته؟
من یه ivr درست کردم بعد شماره 3 دادم به disa شخص وصل میشه پس میخواد بعد بوق آزادم میده اما شماره میگیرم میگه شماره رو اشتباه میگیری فک کنم مشکل تو dial patterne درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
این ها دو مفهوم جدا هستند:
disa برای وقتی است که شما می خواهید از بیرون به بوق داخلی سیستم دسترسی داشته باشین، یعنی با استفاده از disa بوق شما روی بوق سیستم می افته و بعد از اتصال هر تماسی که بگیرید انگار از داخل شرکت و با شماره ی شرکت گرفتین.
اما در callback به این صورته که بعد از تماس با سیستم، به صورت اتوماتیک سیستم تلفن رو قطع کرده و با شما تماس می گیرد. البته تنظیمات و امکانات متنوعی داره. این برای زمانی است که شما می خواهید هزینه ی تماس برای شرکت بیفته نه برای تماس گیرنده.
برای توضیحات کامل به کتاب آقای کوه فلاح و Elastix without tears مراجعه کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من disa رو راه انداختم بوق آزاد هم بهم میده اما وقتی شماره رو میگیرم میگه شماره اشتباهه یا اینکه بعدا تماس بگیرید . به نظر شما اشکال از کجا میتونه باشه ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام

در مسیر تماس های خروجی dial pattern خاصی ست نکردید؟ مثلا گرفتن پیش شماره ی 8 یا 9 برای آزاد شدن خط؟
بعد اینکه خروجی CLI چی هستش؟ اگه می تونید اینجا بذارید شاید بتونیم کمک کنیم...
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
آن شماره ای که می گیرید را بر روی داخلی هم تست نمایید... احتمالا مشکل از DISA نیست
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
dial pattern خاصی ست نکردم همونی که پیش فرض داره که یه 9 از اول شماره ها ور میدارست .
به داخلی ها جواب میده اما شماره موبایل میگیرم وصل نمیشه .
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
طبق این خروجی CLI ، شما دارین شماره ی 099192390054 رو می گیرین که معتبر نیست. شما دقیقا همون شماره ای که وقتی داخل شرکت هستین می گیرین رو بگیرین. یعنی برین داخل شرکت و مستقیم(بدون disa) شماره ای رو بگیرین، اگه موفق به تماس شدین، همون شماره رو بعد از اتصال به بوق به وسیله ی disa، بگیرین. نباید مشکلی باشه چون من خودم این سیستم رو عملا چک کردم مشکلی نداشتم. چیز خاص دیگه ای به ذهنم نمی رسه...
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
از داخلی شرکت به همین شماره زنگ میزنم اما قبلش باید یه 9 اولش بزارم .
خودمم یه خورده گیج شدم :-[
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ببینید تا اونجایی که من می دونم وقتی شما با disa می آین رو بوق داخلی شرکت، انگار که داخل شرکت نشستین و می خواین شماره بگیرید. پس بعد از وصل شدن با disa، دقیقا به همون شکل از داخل، شماره بگیرید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
آقا فهمیدم مشکل از کجاست و واقعا معذرت میخوام که به این قضیه ساده فکر نکردم.
من یه digium دارم که single fxo هستش .وقتی الستیکیس داره بوق آزاد بهم میده یعنی کل خطا اشغاله (همون 1 خط) پس دیگه خط دیگه ای نداره که به یه خط دیگه زنگ میزنه
:D ;D من واقعا از همه معذرت میخوام که وقتتونو گرفتم .
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید

آخرین مباحث انجمن

اتصال خط سیپ ترانک به سرور خارج از محل شرکت
سلام خدمت دوستان ما در محل شرکت یک خط سیپ ترانک داریم و سرور استریسک ما خارج از...
1 بازدید
0 رای
0 پاسخ
ارسال در جمعه, 24 می 2019
  • جدید
  • pbx
    با سلام در elastix قسمت PBX اطلاعات بهم نشون نمیده ولی تلفنا وصلن...
    1 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در پنج شنبه, 23 می 2019
  • جدید
  • https://urinereview.com/belean-keto/
    Belean Keto Losing weight with the slow carb diet is done on the basis of five ...
    2 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در پنج شنبه, 23 می 2019
  • جدید
  • تعیین اولویت پهنای باند برای voip و اینترنت
    سلام. توضیحاتی در خصوص شبکه داخلی ما: 1- یک میکروتیک rg450g داریم. اینترنت رو...
    10 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 22 می 2019
  • جدید
  • مشكل صداي خروجي در الستيكس در اتصال vpn
    سلام من براي استفاده كارمندان در منزل از تلفن، يك vpn روي ميروتيك راه اندازي كر...
    12 بازدید
    0 رای
    2 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 22 می 2019
  • جدید
  • انتقال تماس از PBX به سیستم Voip
    با سلام . من یک دستگاه سانترال دارم و یک دستگاه ویپ این دوتا رو با لینک E1 به ...
    10 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 22 می 2019
  • جدید
  • مشکل از دسترس خارج شدن سرویس استریسک
    سلام من به یه مشکلی خوردم که هر چقدر سرچ میکنم نتیجه ای نداره.حتی به چندتا شر...
    16 بازدید
    0 رای
    1 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 20 می 2019
  • جدید
  • اپلیکیشن Originate
    با سلام و احترام وقتی کد زیر را اجرا می کنم تماس برقرار می شود ولی بلافاصله قط...
    827 بازدید
    0 رای
    3 پاسخ
    ارسال در یکشنبه, 28 ژانویه 2018
    قطع شدن تماس به سمت بیرون پس از 30 ثانیه
    سلام سرویس sip شاتل رو امروز فعال کردیم متاسفانه در تماس خروجی دقیقا روی 30 ثان...
    13 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در سه شنبه, 21 می 2019
  • جدید
  • مشکل در ریجیستر شدن خط آسیاتکی
    با سلام در ریجیستر کردن خط آسیاتکی روی ایزابل مشکل دارم و در قسمت sip show peers...
    13 بازدید
    0 رای
    1 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 20 می 2019
  • جدید
  • آمار انجمن

    تعداد موضوع ها: 6872
    تعداد پست ها: 25537
    موضوعات حل شده: 49
    تعداد کاربران: 14306

    ورود محمد صادق قادری عزیز را به جمع کاربران ویپ ایران تبریک می گوییم.

    آخرین خبرها

    خبرنامه

    در لیست کاربران ما ثبت نام نمایید تا از آخرین اخبار دانشنامه و دوره های آموزشی با خبر باشید.