1. آخوندزاده
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. یکشنبه, 13 شهریور 1390
برای مثال وقتی یک کاربر تماسش call back می شه در این صورت هزینه تماس برای شرکت می افته.خوب از نظر هزینه که فرقی نمی کنه.چرا این کارو می کنیم؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
کاش این موضوع را در همان مبحثی که مطرح کردید ادامه می دادید....
برای یک مثال...
مثلا شما یک سرویس دهنده تلفن بین الملل هستید، به کاربران خود سرویس CallBack میدهید، در این صورت کاربر هر کجای دنیا که برود کافی است یک بار سیستم را شماره گیری کند، و بعد از قطع شدن سیستم کاربر را شماره گیری کرده و به وی می گوید شماره مقصد خود را وارد کنید ! در این صورت دیگر کاربر شما حتی هزینه تماس با سرور را نیز نمی پردازد...
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه