انجمن

  1. AliReza
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. چهارشنبه, 26 مرداد 1390
با سلام خدمت همه دوستان

من مرکز تماس (CallCenter) ، الستیکس ورژن 2 را راه اندازی کردم اما متاسفانه با مشکلی روبرو شدم که بعد از برقراری تماس با اپراتور (Agent) حدوداً بعد از 40 ثانیه ارتباط اپراتور قطع می شود و به صفحه ورود بر می گردد .

دوستان عزیزی که با CallCenter ، الستیکس کار کرده اند و توانسته اند این مشکل را رفع کنند ، خوشحال می شوم که من را هم در این زمینه راهنمایی کنند .

با تشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
مثل اینکه هیچ کس با یک همچین مشکلی رو برو نشده چون بعد از چند هفته هیچ جوابی دریافت نکردم !

اما برای دوستانی که مثل من با این مشکل مواجه شده اند و دنبال راه حل میگردند باید بگم که من بعد از بررسی های بسیاری در فوروم ها و سایت های مختلف متوجه شدم که این مشکل هیچ ربطی به Elastix ندارد . و مشکل اصلی استفاده از نرم افزار های Softphon مانند X-lite است . چون در این نرم افزارها به طور پیش فرض تیکی وجود دارد که بعد از 30 ثانیه تماس را خودکار قطع می کند . برای برداشتن این تیک می توانید در پنجره Options به زبانه Advanced بروید و قسمت Network را انتخاب کنید . در وسط این صفحه تیکی که در قسمت Call Inactivity وجود دارد را برداشته و یا زمانی که میخواهید تماس خودکار قطع شود را به مقدار مورد نظر افزایش دهید .

با آرزوی سلامتی و موفقیت در کارها برای همه شما عزیزان
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید

آخرین مباحث انجمن

اتصال خط سیپ ترانک به سرور خارج از محل شرکت
سلام خدمت دوستان ما در محل شرکت یک خط سیپ ترانک داریم و سرور استریسک ما خارج از...
1 بازدید
0 رای
0 پاسخ
ارسال در جمعه, 24 می 2019
  • جدید
  • pbx
    با سلام در elastix قسمت PBX اطلاعات بهم نشون نمیده ولی تلفنا وصلن...
    1 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در پنج شنبه, 23 می 2019
  • جدید
  • https://urinereview.com/belean-keto/
    Belean Keto Losing weight with the slow carb diet is done on the basis of five ...
    2 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در پنج شنبه, 23 می 2019
  • جدید
  • تعیین اولویت پهنای باند برای voip و اینترنت
    سلام. توضیحاتی در خصوص شبکه داخلی ما: 1- یک میکروتیک rg450g داریم. اینترنت رو...
    10 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 22 می 2019
  • جدید
  • مشكل صداي خروجي در الستيكس در اتصال vpn
    سلام من براي استفاده كارمندان در منزل از تلفن، يك vpn روي ميروتيك راه اندازي كر...
    12 بازدید
    0 رای
    2 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 22 می 2019
  • جدید
  • انتقال تماس از PBX به سیستم Voip
    با سلام . من یک دستگاه سانترال دارم و یک دستگاه ویپ این دوتا رو با لینک E1 به ...
    10 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 22 می 2019
  • جدید
  • مشکل از دسترس خارج شدن سرویس استریسک
    سلام من به یه مشکلی خوردم که هر چقدر سرچ میکنم نتیجه ای نداره.حتی به چندتا شر...
    16 بازدید
    0 رای
    1 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 20 می 2019
  • جدید
  • اپلیکیشن Originate
    با سلام و احترام وقتی کد زیر را اجرا می کنم تماس برقرار می شود ولی بلافاصله قط...
    827 بازدید
    0 رای
    3 پاسخ
    ارسال در یکشنبه, 28 ژانویه 2018
    قطع شدن تماس به سمت بیرون پس از 30 ثانیه
    سلام سرویس sip شاتل رو امروز فعال کردیم متاسفانه در تماس خروجی دقیقا روی 30 ثان...
    13 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در سه شنبه, 21 می 2019
  • جدید
  • مشکل در ریجیستر شدن خط آسیاتکی
    با سلام در ریجیستر کردن خط آسیاتکی روی ایزابل مشکل دارم و در قسمت sip show peers...
    13 بازدید
    0 رای
    1 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 20 می 2019
  • جدید
  • آمار انجمن

    تعداد موضوع ها: 6872
    تعداد پست ها: 25537
    موضوعات حل شده: 49
    تعداد کاربران: 14306

    ورود محمد صادق قادری عزیز را به جمع کاربران ویپ ایران تبریک می گوییم.

    آخرین خبرها

    خبرنامه

    در لیست کاربران ما ثبت نام نمایید تا از آخرین اخبار دانشنامه و دوره های آموزشی با خبر باشید.