1. AliReza
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. چهارشنبه, 26 مرداد 1390
با سلام خدمت همه دوستان

من مرکز تماس (CallCenter) ، الستیکس ورژن 2 را راه اندازی کردم اما متاسفانه با مشکلی روبرو شدم که بعد از برقراری تماس با اپراتور (Agent) حدوداً بعد از 40 ثانیه ارتباط اپراتور قطع می شود و به صفحه ورود بر می گردد .

دوستان عزیزی که با CallCenter ، الستیکس کار کرده اند و توانسته اند این مشکل را رفع کنند ، خوشحال می شوم که من را هم در این زمینه راهنمایی کنند .

با تشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
مثل اینکه هیچ کس با یک همچین مشکلی رو برو نشده چون بعد از چند هفته هیچ جوابی دریافت نکردم !

اما برای دوستانی که مثل من با این مشکل مواجه شده اند و دنبال راه حل میگردند باید بگم که من بعد از بررسی های بسیاری در فوروم ها و سایت های مختلف متوجه شدم که این مشکل هیچ ربطی به Elastix ندارد . و مشکل اصلی استفاده از نرم افزار های Softphon مانند X-lite است . چون در این نرم افزارها به طور پیش فرض تیکی وجود دارد که بعد از 30 ثانیه تماس را خودکار قطع می کند . برای برداشتن این تیک می توانید در پنجره Options به زبانه Advanced بروید و قسمت Network را انتخاب کنید . در وسط این صفحه تیکی که در قسمت Call Inactivity وجود دارد را برداشته و یا زمانی که میخواهید تماس خودکار قطع شود را به مقدار مورد نظر افزایش دهید .

با آرزوی سلامتی و موفقیت در کارها برای همه شما عزیزان
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 105 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 57 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 916 پست
  2. 0 زیرمجموعه