1. neti
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. دوشنبه, 06 تیر 1390
سلام

چرا در call center نمیتونم Campaigns ایجاد کنم؟ هرچقدرروی create new capmaigns کلیک میکنم اتفاقی نمی افته؟میشه بگید مقدمات ایجاد کال سنتر چیه؟ممنونم
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
اين مشكل از نسخه الستيكس شماست.. وقتي دكمه New Campaign را مي زنيد بايد فرم جديد براي وارد كردن اطلاعات ظاهر شود.. ممكن است از واك استفاده مي كنيد ! اگر اينطور است براي استفاده از مركز تماس زبان و Theme سيستم را انگليسي كنيد... شايد مشكلتان حل شود...
در ضمن نسخه بعدي Elastix in Persian بخش خيلي مفصلي راجع به مركز تماس داره.. كه اميد وارم بتونيم تا آخر تير ارائه بدهيم..

متشكرم
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام

از پاسختون ممنونم. ولی من از نسخه الستیکس 2.0.3 استفاده می کنم. یعنی این مشکل قابل حل شدن نیست؟متشکرم
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
اين موردي كه مي فرماييد احتمالا مشكل از نصب مركز تماس باشد چون من روي الستيكس 2.0.3 مركز تماس بدون مشكل نصب كردم ، اگر دكمه New Campaign‌را مي زنيد و اتفاقي نمي افتد دوباره مركز تماس را نصب كنيد. ;)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
متاسفانه باز مشکل حل نشد. من الستیکس رو از اول نصب کردم اما باز هم کال سنتر کار نمیکنه. میشه به من بگید برای شروع کار با کال سنتر چه مراحلی رو باید طی کنم؟ چطور میتونم تنظیمات مقدماتی رو انجام بدم؟متشکرم
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خوب كار با مركز تماس خودش يك مقاله است.. اين راهنماي انگليسي كار با مركز تماس الستيكس (البته به نظر خودم اصلا بدرد بخور نيست !)، من يك مقاله فارسي هم نوشتم كه بايد يك ماه صبر كنيد تا كتاب جديد آماده بشه (حالا يا رايگان ارائه ميشه يا پولي)
ولي اگر كلي بگم چه مراحلي داره...
- نصب مركز تماس
- تعريف صف در Freepbx
- تعريف آن صف در مركز تماس
- تعريف Agent‌در مركز تماس
- تعريف فرم (دلخواه)
- تعريف Break (دلخواه)
- تعريف Agent خود در صف Freepbx
- ورود به بخش كنسول مركز تماس
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
متشکرم
میشه بگید در قسمت کانفیگ کال سنتر چه آی پی باید بدم؟ در این قسمت تنظیم خاصی نیازه؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
تو تنظيمات مركز تماس اصلا آي پي نمي خواد ! .. اگر منظورتون بخش Dialer آن است، نياز نيست اون صفحه رو تغيير بدهيد
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 105 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 57 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 916 پست
  2. 0 زیرمجموعه