با سلام به همه ،
من واک (Elastix ) رو نصب کرده ام بهمراه یک کارت 16 تایی ATCom ، مشکل من اینه که وقتی echo cancelation (OSLEC) رو نصب میکنم به طرز عجیبی دیگه نمیشه تماس outbound ایجاد کرد ( وقتی شماره می گیرم پیغام " تمام مسیر ها اشغال می باشند ، لطفاً بعدا ً شماره گیری کنید " رو پخش می کنه ) و همچنین دیگه caller ID هم کار نمی کنه و تمام تماس های ورودی به IP-PBX رو unknown نشون میده. فقط اینم بگم که من خودم echo cancelation رو نصب نمی کنم ( چون بلد نیستم ، حتی طبق راهنمای سایت ATCom هم که می رم نصب نمیشه) و این کار رو میدم به بچه های فنی شرکت سیتکو .
هر گونه کمک به حل این مشکل سپاس گذارم .