انجمن

  1. cisco.rabiee
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. دوشنبه, 26 ارديبهشت 1390
سلام

می خواستم بدانم ورژن call center هم رایگان است یا به عنوان یک ماژول روی vaak نصب می شود ؟
در ضمن یک document برای راه اندازی call center می خواهم
با تشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
تعریف Agent چیزی نداره یه اسم داره یه شماره یه پس .
وقتی queue show رو زدم اینو به من داد :
default0 calls (max unlimited) in 'ringall' strategy (0s holdtime, 0s talktime), W:0, C:0, A:0, SL:0.0% within 0s
No Members
No Callers

6520 calls (max unlimited) in 'ringall' strategy (0s holdtime, 0s talktime), W:0, C:0, A:0, SL:0.0% within 60s
Members:
karimi (Local/11@from-queue/n) (Not in use)taken no calls yet
No Callers
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
تا agnet ها Login نشن،تماسی روی queue نمی یاد.

از این روش استفاده کن،ببین جواب می گیری یا نه

agents.conf

Agent => 9001,1234,Virtual 11

password:1234
agent name:Virtual 11

حالا از طریق یکی از extension هات 88880* را شماره گیری کن،ببین پیغامی پخش میکنه یا نه؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
شماره Agent رو میخواد بعدش پسورد بعدش میگه شما وارد شدید و آهنگ واسم پخش میکنه .
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خوب خداروشکر که درست شد.فرقی با روش قبل نداره.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
Agent ها وقتی بخوان به سیستم call center وصل بشن باید از یکی از داخلی ها شماره 88880* رو بگیرن تا بتونن از سیستم استفاده کنن ؟ اگه بخوان این کارو بکنن بعد از هر بار تماس باید دوباره شماره 88880* رو بگیرن که ....!!
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
نه نیازی نیست،چون بعد از تماس ها ارتباط agent ها قطع نمی شه.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
درست شد ممنون.
یک سوال دیگه . من یک form طراحی کردم و وقتی agent ها میخوان از اون توی کنسول خودشون برای وارد کردن مشخصات تماس گیرنده استفاده کنند . چیزی نشون نمیده میزنه
No forms available for this call
کسی میدونه مشکل از کجاست ؟ آیا باید تنظیمات خاصی کرد ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1
  • 2


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید

آخرین مباحث انجمن

https://www.healthnutra.org/nl/vital-keto/
Vital Keto - Exercise Ability Whenever you are doing an exercise often you becom...
32 بازدید
0 رای
0 پاسخ
ارسال در سه شنبه, 09 جولای 2019
گزارش گیری تعداد تماس در ایزابل
سلام من زمانی که از کل سیپ ترانک تعداد تماس ها رو خروجی میگیرم مثلا 100 عدد نشو...
40 بازدید
0 رای
2 پاسخ
ارسال در دوشنبه, 08 جولای 2019
https://www.healthsuperclub.com/slim-ambition-keto
Slim Ambition KetoSlim Ambition Keto Is that excess calories, highly processed a...
32 بازدید
0 رای
0 پاسخ
ارسال در یکشنبه, 07 جولای 2019
تاریخ ویز شمسی نیست!!
سلام ویز رو نصب کردم ولی تاریخ آن شمسی نیست!! چطور میتونم ویز رو در تقویم شمسی ک...
57 بازدید
0 رای
3 پاسخ
ارسال در یکشنبه, 23 جون 2019
مشکل تماسهای ورودی بعد از ریبوت
با سلام خدمت عزیزان من یک سرور ایزابل دارم که تا دو روز پیش بدون مشکل کار میکر...
28 بازدید
0 رای
1 پاسخ
ارسال در جمعه, 05 جولای 2019
followe me
با سلام خدمت دوستان قسمت follow me ئث من اصلا کار نمی کنه یعنی تا قسمت initial ...
38 بازدید
0 رای
1 پاسخ
ارسال در شنبه, 22 جون 2019
قطع تماس بعد از پلی ivr
سلام.ایا این امکان در ivr الستیکس وجود داره که طوری تنظیم بشه که بعد پایان فایل ...
168 بازدید
0 رای
2 پاسخ
ارسال در یکشنبه, 19 می 2019
نصب کارت آآنالوگ دیجیوم در ایزابل
سلام من یه پی سی به عنوان سرور ویپ دارم که یه کارت آنالوگ دیجیوم مدل AEX24...
38 بازدید
0 رای
1 پاسخ
ارسال در یکشنبه, 23 جون 2019
http://blackfatfemme.com/keto/pro-keto-rx/
Pro Keto Rx Antioxidants can be found in vegetables, fruit, nuts and red wine....
23 بازدید
0 رای
0 پاسخ
ارسال در سه شنبه, 02 جولای 2019
راه اندازی خطوط E1 روی روتر سیسکو 2911
سلام میخواستم بپرسم از اساتید محترم که من الان در حال حاضر یه مرکز تلفن سیسکو تح...
45 بازدید
0 رای
1 پاسخ
ارسال در دوشنبه, 24 جون 2019

آمار انجمن

تعداد موضوع ها: 6934
تعداد پست ها: 25675
موضوعات حل شده: 50
تعداد کاربران: 14618

ورود علیرضا عزیز را به جمع کاربران ویپ ایران تبریک می گوییم.

آخرین خبرها

خبرنامه

در لیست کاربران ما ثبت نام نمایید تا از آخرین اخبار دانشنامه و دوره های آموزشی با خبر باشید.