1. cisco.rabiee
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. دوشنبه, 26 ارديبهشت 1390
سلام

می خواستم بدانم ورژن call center هم رایگان است یا به عنوان یک ماژول روی vaak نصب می شود ؟
در ضمن یک document برای راه اندازی call center می خواهم
با تشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
تعریف Agent چیزی نداره یه اسم داره یه شماره یه پس .
وقتی queue show رو زدم اینو به من داد :
default0 calls (max unlimited) in 'ringall' strategy (0s holdtime, 0s talktime), W:0, C:0, A:0, SL:0.0% within 0s
No Members
No Callers

6520 calls (max unlimited) in 'ringall' strategy (0s holdtime, 0s talktime), W:0, C:0, A:0, SL:0.0% within 60s
Members:
karimi (Local/[email protected]/n) (Not in use)taken no calls yet
No Callers
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
تا agnet ها Login نشن،تماسی روی queue نمی یاد.

از این روش استفاده کن،ببین جواب می گیری یا نه

agents.conf

Agent => 9001,1234,Virtual 11

password:1234
agent name:Virtual 11

حالا از طریق یکی از extension هات 88880* را شماره گیری کن،ببین پیغامی پخش میکنه یا نه؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
شماره Agent رو میخواد بعدش پسورد بعدش میگه شما وارد شدید و آهنگ واسم پخش میکنه .
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خوب خداروشکر که درست شد.فرقی با روش قبل نداره.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
Agent ها وقتی بخوان به سیستم call center وصل بشن باید از یکی از داخلی ها شماره 88880* رو بگیرن تا بتونن از سیستم استفاده کنن ؟ اگه بخوان این کارو بکنن بعد از هر بار تماس باید دوباره شماره 88880* رو بگیرن که ....!!
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
نه نیازی نیست،چون بعد از تماس ها ارتباط agent ها قطع نمی شه.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
درست شد ممنون.
یک سوال دیگه . من یک form طراحی کردم و وقتی agent ها میخوان از اون توی کنسول خودشون برای وارد کردن مشخصات تماس گیرنده استفاده کنند . چیزی نشون نمیده میزنه
No forms available for this call
کسی میدونه مشکل از کجاست ؟ آیا باید تنظیمات خاصی کرد ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1
  • 2


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید

آخرین خبرها

خبرنامه

در لیست کاربران ما ثبت نام نمایید تا از آخرین اخبار دانشنامه و دوره های آموزشی با خبر باشید.