انجمن

  1. cisco.rabiee
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. دوشنبه, 26 ارديبهشت 1390
سلام

می خواستم بدانم ورژن call center هم رایگان است یا به عنوان یک ماژول روی vaak نصب می شود ؟
در ضمن یک document برای راه اندازی call center می خواهم
با تشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام دوست عزيز،
ماژول Callcenter رايگان از سوي الستيكس ارائه مي شود، بعد از نصب الستيكس نسخه 2 در قسمت Addons مي توانيد آن را نصب كنيد، البته نياز به اينترنت دارد.
متاسفانه مقاله خوبي در اين خصوص نيست، يك مقاله انگليسي در سايت الستيكس وجود دارد كه نواقص بسياري دارد، به زودي يك مقاله فارسي و كامل براي مركز تماس خواهم نوشت (شايد در 2 يا 3 هفته آينده كامل شود)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام آقای کوه فلاح
شرمنده این پست و بالا میارم.داشتم در مورد call center تحقیق میکردم که چیه اصلا؟؟کارش چیه؟؟با نصب این ماژول چه امکاناتی به الستیکس ما اضافه میشه و اگه نباشه چی میشه و............ که یهو چشم به این پست افتاد که شما تقریبا چند ماه پیش گفته بودید که مقاله ای را طی چند هفته آینده آماده خواهید کرد که در این باره توضیحات کامل تری داده میشود.اما همچنان چیزی من در سایت و این فروم ندیدم :-[
لطفا برای این مورد نیز ترتیب اثر بدهید تا با این مقوله نیز آشنا شویم.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
دوست عزیز، در داخل کتاب الستیکس فارسی Elastix in Persian فصل مرکز تماس توضیح داده شده است می توانید به آن رجوع کنید، هر سوالی هم داشتید در انجمن مطرح نمایید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
با سلام و خسته نباشید
لطفا" تنظیمات cell center برای پخش تبلیغات تلفنی رو بهم step by step توضیح بدهید.در واقع یک فایل صوتی ضبط شده را به سیستم بدهیم و لیست شماره های که باید تبلیغ پخش بشه رو بدیم و سیستم کار رو شروع کنه!!!
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
با مرکز تماس نسخه جدید الستیکس این امکان وجود ندارد، اگر کسی از دوستان این کار را انجام داده لطفا به اشتراک بگزارد. ;)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام

یعنی با ورژن های قبلی الستیکس امکان این کار با Call Center وجود داشته؟اگر جواب مثبته کدام ورژن و چگونه انجام میشده؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام

به طور خلاصه 4 روش برای تماس اتوماتیک یا Auto Dial وجود دارد.

1) استفاده از فایل های.call

2) استفاده از API Manager یا همان رابط مدیریت استریسک که امکان ارتباط برنامه های جانبی و اجرای دستورات را به استریسک می دهد.

3)استفاده مستقیم از محیط اجرای خط فرمان دستورات در استریسک یا همان Asterisk CLI

4) دستور مرا دنبال کن (follow me) در استریسک نسخه 1.4

شما می توانید بااستفاده از Call. فایل ها , اندکی کدنویسی برروی Asterisk , یک csv فایل. برای مخاطبین خود یک فایل صوتی مشترک و یا برای هر شماره فایل صوتی مشخصی را پخش کنید.همچنین می توانید مخاطب را پس از برقراری تماس به یک مسیر مشخص مثلا ivr,مسیر دهی کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
آقای حیدری یکی از آسونترین راهها را امکانش هست مرحله به مرحله توضیح بدید یا اینکه یه فایل آموزشی pdf درست کنید ؟ اگه این کارو کنید که لطف بزرگی کردید. ممنون.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
آقای کریمی،من با استفاده از ماژول call center تونستم تماس اتوماتیک رو برقرار کنم.اگر نیاز به کمک داشتین پست بذارین،تا اونجایی که بتونم کمکتون می کنم.چون خودم برای راه اندازیش خیلی اذیت شدم.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
کمک که میخوام اونم از صفر البته اگه زحمتی نیست . از اول شروع کنیم یکی یکی بریم جلو . (سناریو هم تماس با یک سری شماره خاصه ، فقط یه چیزی ، وقتی با یه سری شماره خاص تماس میگیره پیغامیم واسشون پخش میکنه ؟)
ممنون
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من خودم هنوز در مرحله ی اخرش که باید یک پیام پخش بشه موندم.می دونم باید چی کار کنم ولی جواب نگرفتم هنوز.

ولی برای شروع کار،شما ماژول call center را نصب کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
نصبه ;) شما چند مرحله رو پشت سر هم بگید هرکدوم مشکل داشتم میپرسم . ممنون
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
یک queue تعریف کنید.
یک agent تعریف کنید و این agent را عضو queue ساخته شده بکنید.
حالا از طریق agent consol به agent ساخته شده،login کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
به agent هرکاری میکنم login نمیشه . میگه

Cannot start agent login - (internal) getagentstatus: input
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
برين داخل ماژول call center
configuration tab
يک بار ماژول را reset کنيد.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام

اول اینکه تشکر از خانم بهار به خاطر آموزش.

2 می تونید آموزش را در 1 فایل pdf بنویسید و در اینجا قرار بدید ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
بازم همون ارورو میده . :(
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
اول از این command استفاده کنید service elastixdialer start#
اگر باز هم جواب نگرفتین،الستیکس را reboot کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
این command رو زدم بازم همون ارورو داد ؟ reboot هم کردم بازم نشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
مطمئن هستین که Agnetها رو درست تعریف کردین؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1
  • 2


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید

آخرین مباحث انجمن

فقط خارجی
سلام میخواهم یک گوشی فقط خارجی بهش زنگ بخوره و داخلی زنگ نخورد ممنون...
31 بازدید
0 رای
1 پاسخ
ارسال در شنبه, 15 جون 2019
  • جدید
  • سلام
    می خواستم بدون می شه داخلی هار ور از طریق LDAP یا فایل جداگانه به ایزابل معرفی ک...
    4 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 17 جون 2019
  • جدید
  • مشاهده زمان register و unregister شدن داخلی ها
    سلام من اگه بخوام بدونم هر داخلی چه زمانی از روز تلفن خودش رو رجیستر کرده و چه ...
    21 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در یکشنبه, 16 جون 2019
  • جدید
  • تاثیر یک رابطه ی خوب بین حسابرسی داخلی و عملکرد ام
    روی ایزابل سرویس ring group راه اندازی کردم ولی کار نمیکنه مشکل از کجا میتونه ...
    20 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در پنج شنبه, 13 جون 2019
  • جدید
  • https://www.queerty.com/missing-san-fran-man-found
    Tinnitus 911 Water helps to drain them. Even when you are hungry it can someti...
    48 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 12 جون 2019
  • جدید
  • محدود کردن دسترسی های ip phone
    باسلام میخواستم بدونم راهی هست که بتوان بر رویcisco ip phone 7940 محدودیتی اعم...
    64 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 12 جون 2019
  • جدید
  • مشکل تماسهای ورودی به ایزابل
    با عرض سلام و ادب و احترام تنظیمات ایزابل برای تماسهای ورودی بطوریکه با گرفتن...
    205 بازدید
    0 رای
    6 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 29 آوریل 2019
    Alka Tone Keto
    Alka Tone Keto Nowadays, a six-year university course must be followed to becom...
    54 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در سه شنبه, 11 جون 2019
  • جدید
  • فکس در وویز
    با سلام و خسته نباشید خدمت اساتید محترم در وویز هم مثل واک میتوان برای هر یوزر ...
    85 بازدید
    0 رای
    1 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 10 جون 2019
    http://www.sincitygop.com/
    Alka Tone Keto They assume that food is not always digested well and that this ...
    69 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 10 جون 2019

    آمار انجمن

    تعداد موضوع ها: 6890
    تعداد پست ها: 25582
    موضوعات حل شده: 50
    تعداد کاربران: 14424

    ورود ho.alipour عزیز را به جمع کاربران ویپ ایران تبریک می گوییم.

    آخرین خبرها

    خبرنامه

    در لیست کاربران ما ثبت نام نمایید تا از آخرین اخبار دانشنامه و دوره های آموزشی با خبر باشید.