1. cisco.rabiee
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. دوشنبه, 26 ارديبهشت 1390
سلام

می خواستم بدانم ورژن call center هم رایگان است یا به عنوان یک ماژول روی vaak نصب می شود ؟
در ضمن یک document برای راه اندازی call center می خواهم
با تشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام دوست عزيز،
ماژول Callcenter رايگان از سوي الستيكس ارائه مي شود، بعد از نصب الستيكس نسخه 2 در قسمت Addons مي توانيد آن را نصب كنيد، البته نياز به اينترنت دارد.
متاسفانه مقاله خوبي در اين خصوص نيست، يك مقاله انگليسي در سايت الستيكس وجود دارد كه نواقص بسياري دارد، به زودي يك مقاله فارسي و كامل براي مركز تماس خواهم نوشت (شايد در 2 يا 3 هفته آينده كامل شود)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام آقای کوه فلاح
شرمنده این پست و بالا میارم.داشتم در مورد call center تحقیق میکردم که چیه اصلا؟؟کارش چیه؟؟با نصب این ماژول چه امکاناتی به الستیکس ما اضافه میشه و اگه نباشه چی میشه و............ که یهو چشم به این پست افتاد که شما تقریبا چند ماه پیش گفته بودید که مقاله ای را طی چند هفته آینده آماده خواهید کرد که در این باره توضیحات کامل تری داده میشود.اما همچنان چیزی من در سایت و این فروم ندیدم :-[
لطفا برای این مورد نیز ترتیب اثر بدهید تا با این مقوله نیز آشنا شویم.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
دوست عزیز، در داخل کتاب الستیکس فارسی Elastix in Persian فصل مرکز تماس توضیح داده شده است می توانید به آن رجوع کنید، هر سوالی هم داشتید در انجمن مطرح نمایید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
با سلام و خسته نباشید
لطفا" تنظیمات cell center برای پخش تبلیغات تلفنی رو بهم step by step توضیح بدهید.در واقع یک فایل صوتی ضبط شده را به سیستم بدهیم و لیست شماره های که باید تبلیغ پخش بشه رو بدیم و سیستم کار رو شروع کنه!!!
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
با مرکز تماس نسخه جدید الستیکس این امکان وجود ندارد، اگر کسی از دوستان این کار را انجام داده لطفا به اشتراک بگزارد. ;)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام

یعنی با ورژن های قبلی الستیکس امکان این کار با Call Center وجود داشته؟اگر جواب مثبته کدام ورژن و چگونه انجام میشده؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام

به طور خلاصه 4 روش برای تماس اتوماتیک یا Auto Dial وجود دارد.

1) استفاده از فایل های.call

2) استفاده از API Manager یا همان رابط مدیریت استریسک که امکان ارتباط برنامه های جانبی و اجرای دستورات را به استریسک می دهد.

3)استفاده مستقیم از محیط اجرای خط فرمان دستورات در استریسک یا همان Asterisk CLI

4) دستور مرا دنبال کن (follow me) در استریسک نسخه 1.4

شما می توانید بااستفاده از Call. فایل ها , اندکی کدنویسی برروی Asterisk , یک csv فایل. برای مخاطبین خود یک فایل صوتی مشترک و یا برای هر شماره فایل صوتی مشخصی را پخش کنید.همچنین می توانید مخاطب را پس از برقراری تماس به یک مسیر مشخص مثلا ivr,مسیر دهی کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
آقای حیدری یکی از آسونترین راهها را امکانش هست مرحله به مرحله توضیح بدید یا اینکه یه فایل آموزشی pdf درست کنید ؟ اگه این کارو کنید که لطف بزرگی کردید. ممنون.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
آقای کریمی،من با استفاده از ماژول call center تونستم تماس اتوماتیک رو برقرار کنم.اگر نیاز به کمک داشتین پست بذارین،تا اونجایی که بتونم کمکتون می کنم.چون خودم برای راه اندازیش خیلی اذیت شدم.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
کمک که میخوام اونم از صفر البته اگه زحمتی نیست . از اول شروع کنیم یکی یکی بریم جلو . (سناریو هم تماس با یک سری شماره خاصه ، فقط یه چیزی ، وقتی با یه سری شماره خاص تماس میگیره پیغامیم واسشون پخش میکنه ؟)
ممنون
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من خودم هنوز در مرحله ی اخرش که باید یک پیام پخش بشه موندم.می دونم باید چی کار کنم ولی جواب نگرفتم هنوز.

ولی برای شروع کار،شما ماژول call center را نصب کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
نصبه ;) شما چند مرحله رو پشت سر هم بگید هرکدوم مشکل داشتم میپرسم . ممنون
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
یک queue تعریف کنید.
یک agent تعریف کنید و این agent را عضو queue ساخته شده بکنید.
حالا از طریق agent consol به agent ساخته شده،login کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
به agent هرکاری میکنم login نمیشه . میگه

Cannot start agent login - (internal) getagentstatus: input
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
برين داخل ماژول call center
configuration tab
يک بار ماژول را reset کنيد.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام

اول اینکه تشکر از خانم بهار به خاطر آموزش.

2 می تونید آموزش را در 1 فایل pdf بنویسید و در اینجا قرار بدید ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
بازم همون ارورو میده . :(
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
اول از این command استفاده کنید service elastixdialer start#
اگر باز هم جواب نگرفتین،الستیکس را reboot کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
این command رو زدم بازم همون ارورو داد ؟ reboot هم کردم بازم نشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
مطمئن هستین که Agnetها رو درست تعریف کردین؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1
  • 2


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید

آخرین خبرها

خبرنامه

در لیست کاربران ما ثبت نام نمایید تا از آخرین اخبار دانشنامه و دوره های آموزشی با خبر باشید.