1. sadeghi
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. شنبه, 24 مرداد 1388
سلام
اول از آقای کوه فلاح بدليل اين کار قشنگشون تشکر ميکنم
من ميخواستم call back رو روی ايلستيکس انجام بدم اما اينجوری که اگه مثلا داخلی 101 با 102 تماس بگيره و 102 مشغول باشه داخلی 101 بتونه مثلا کليد 6 رو بزنه که هروقت 102 آزاد شد تلفن 101 زنگ بخوره
من اينکار رو تو دستگاه های سانترال می تونم انجام بدم اما اينجا نتونستم
باتشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام دوست عزیز،
به انجمن خوش آمدید، امید است با همکاری شما دوستان یک انجمن کامل و کافی در خصوص VoIP و بخصوص الستیکس داشته باشیم.
اما در مورد سوال شما، الستیکس از ورژن 1.5.0 نسخه ای از FreePBX را استفاده می کند که قابلیت CallBack را اضافه کرده، شما برای استفاده باید به قسمت مرکز تلفن و تنظیمات سیستم تلفنی بروید، اگر اشتباه نکنم گزینه تماس مجدد که در پایین بخش تنظیمات قرار داره، همان چیزیه که شما احتیاج دارید، در این قسمت یک CallBack تنظیم می کنید و بعد می توانید برای داخلی ها از این CallBack استفاده کنید، اگر بعد از بررسی موفق به استفاده از آن نشدید بفرمایید کامل تر و با تصویر توضیح بدهم،

امیدوارم موفق باشید
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
من يه Add CallBack زدم بحد Description رو Internal و Callback Number رو 6 و Delay رو 5 گذاشتم و بعد در قسمت Destination After Callback رو روی CallBack "Internal گذاشتم حالا اگه با يه داخلی که مشغوله زنگ بزنم بعد عدد 6 رو بزنم بايد Callback کنه؟؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
نه دوست عزيز، تماس برگشتي به اين صورته كه وقتي شما به سيستم زنگ مي زنيد و داخلي مورد نظر شما اشغال و تماس را قطع مي كنيد، بعد از آن سيستم با شماره شما تماس مي گيره و شما رو به Destination After Callback كه تعريف كرده ايد وصل مي كنه،
گزينه Callback Number نيز معمولا خالي مي گذارند چون قراره با شماره كالر ID تماس گيرنده ، سيستم تماس بگيره و نه شماره ديگه اي!
البته نمي دونم اين مكانيزم براي داخلي ها هم كاربرد داره يا نه، جون CallBack براي تماس هاي خارج از سيستم طراحي شده، ممكنه به درد اين سناريو شما نخوره !

به هر حال اگر به موفقيتي رسيديد ممنون ميشم منو هم در جريان بگذاريد. :)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
متشکر آقای کوه فلاح من تو سايت elastix.org هم اين سوال رو گذاشتم اگه بجواب برسه حتما می نويسم.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
تا حالا کسی رو این call back جواب گرفته ؟

من که همه کار کردم ولی نشد ???
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
والا من یه مرکز سانترال دارم توی سانترال راحت ميشه اما توی 3 مرکز ديگم که IP Phone نتونستم اما فکر کنم ميشه توی محيط CLI يه کارايي کرد دارم روش کار ميکنم به نتيجه برسه مينويسم.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید

آخرین خبرها

خبرنامه

در لیست کاربران ما ثبت نام نمایید تا از آخرین اخبار دانشنامه و دوره های آموزشی با خبر باشید.