1. fire_off
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. یکشنبه, 24 بهمن 1389
سلام

تو خود سایت vtiger رفتم و دیدم خیلی امکانات معرفی کرده ولی برام جا نمیفته که تو یه مرکز تماس چه استفاده ای میشه از این crm کرد


کسی میدونه از این crm تو مراکز تماس چه استفاده ای میکنند یا اصلا کاربردش چیه و کجاها خیلی نیاز میشه ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خوب دوست عزیز در این رابطه باید بیشتر مطالعه شود ولی بطور خلاصه یک نرم افزار ارتباط با مشتری همونطوری که از اسمش پیدا ست برای ثبت اطلاعات مشتریان یک شرکت می باشد. خوب حالا با در نظر گرفتن نقش یک مرکز تماس که در اصل مرکزی است که تماس های ورودی شرکت را کنترل می کند پس احتمالا مناسبترین گزینه برای ثبت و نگهداری اطلاعات این تماس گیرندگان در نرم افزار ارتباط با مشتری خواهد بود چون در این نرم افزار امکان ایجاد گروه های متفاوت وجود دارد و vtiger چون امکانات انبارداری ،بازاریابی ،صدور پیش فاکتور و فاکتور را دارا می باشد پس کلیه اطلاعات مرتبط با یک تماس و یا یک تماس گیرنده و یا مشتریان شرکت در این نرم افزار نگهداری می شود.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من برای استفاده از این نرم افزار توجیح نشدم ..........................

دلیلی تو استفاده ازش نمیبینم .......

امیدوارم دوستانی که استفاده کردن تو کار بیان و شرح جزئیاتش رو بگن
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
توضیحات بیشتر در مورد ویتایگر

http://www.favtiger.ir
forum.favtiger.ir
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
در رابطه با سئوالی که در مورد نرم افزار ویتایگر فرمودید که چی هست:

ویتایگر چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر ویتایگر یک نرم افزار منبع باز (اپن سورس) با قابلیت های کامل می باشد که در ۳۱ دسامبر ۲۰۰۴ به عنوان یک نسخه متن باز از SugarCRM تولید شده است. این نرم افزار برای تمام کسب و کار های کوچک، متوسط و بعضا بزرگ بهترین گزینه می باشد و ویژگی های پورتال مشتری، پلاگین Outlook و ارائه گزارش در تمام نسخه های آن رایگان می باشد. در حالیکه این قابلیت ها در سایر نرم افزار ها با پرداخت هزینه برای سیستم شما فعال می شوند. ویتایگر، در میان هزاران کاربر فعال خود در سرتاسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد که همواره به توسعه و ارتقای آن می اندیشند. لازم به ذکر است دانستن این نکته خارج از لطف نمی باشد که تا ابتدای ژانویه ۲۰۱۷ این نرم افزار بیش از ۴٫۵ میلیون مرتبه دریافت و مورد استفاده قرار گرفته است و بر روی نسخه ابری شرکت ویتایگر (SaaS) در حال حاضر بیش از یکصد هزار شرکت در حال استفاده از نسخه کلود آن می باشند.

در ایران نیز همچنین شرکت های فعال بسیاری نظیر تیم پارس ویتایگر (آوب) بر روی توسعه و سفارشی سازی این نرم افزار فعالیت می کنند و شما می توانید بسته زبان فارسی منتشر شده توسط تیم پارس ویتایگر را از فروشگاه ماژول شرکت اصلی دریافت نمایید. برای اطلاعات بیشتر به پیوست الف مراجعه فرمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری ) ویتایگر

یکی از مهمترین دلایل پذیرش نرم افزار ویتایگر، قابلیت پیاده سازی در کوتاهترین زمان و پشتیبانی از فرایند های داخلی و کارمندان یک کسب و کار جهت مدیریت بهتر داده ها می باشد. از دلایل دیگر می توان به انعطاف پذیری و کارایی فوق العاده آسان این نرم افزار اشاره کرد. اهمیتی ندارد فعالیت سازمان استفاده کننده در حوزه بازرگانی، فروش، خدمات پس از فروش و سیستم های رضایتمندی مشتری باشد و یا موارد دیگر. در حقیقت ویتایگر به صورت پیش فرض بر پایه بهترین تجربیات (Best Practice) فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش طراحی شده و مدیران سیستم با حداقل دانش فنی، خواهند توانست آن را برای سازمان خود به صورت کامل سفارشی سازی کنند.

پر واضح است که در دنیای پر رقابت کسب و کار امروزی، حفظ رضایت مشتری در سطح بالا برای بسیاری از سازمانها به چالش قابل توجهی تبدیل شده است، لذا در طراحی استاندارد ویتایگر، استقرار آیین نامه های استاندارد (ISO) خانواده ۱۰۰۰۱ تا ۱۰۰۰۴ بر اساس نوع کسب و کار به سادگی میسر می گردد.

وجود ماژول های متفاوت و فراوان ویتایگر یکی دیگر از مهمترین دلایل محبوبیت این نرم افزار در میان کاربران برای استفاده از آن می باشد. ماژول ها به شما این کمک را خواهند کرد تا فرآیندهای پیچیده را به آسانی انجام دهید.

همچنین وجود ابزارهای متعدد جهت توسعه ماژول های جدید و وب سرویس ویتایگر، این امکان را برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان وب ایجاد می کند تا هر نوع ماژول و یکپارچه سازی دلخواهی را، با در مدت زمان بسیار کوتاه و با صرف کمترین هزینه بر پایه ی ویتایگر ایجاد یا توسعه دهند.

مزایای نرم افزار CRM ویتایگر:

دسترسی مبتنی بر وب : شما می توانید از هر کجا که می خواهید به نرم افزار دسترسی داشته باشید
جامع بودن از نظر اتوماسیون بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش
وجود افزونه های مختلف و ابزار های ارتباطی متعدد
وجود بیش از چند میلیون کاربر در دنیا
قابلیت یکپارچه سازی با برنامه های کاربردی سازمان شما (وب سایت، سیستم تلفن PBX استریسک و پاناسونیک ، بسترهای نرم افزاری فروشگاهی، آموزشی ، نرم افزار حسابداری و …)
CRM اجتماعی، ویتایگر قابلیت یکپارچه شدن با شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، لینکدین ، توییتر و …
توسعه پذیری ویتایگر به طور کامل با کمترین هزینه و کارایی بالا
قابلیت بالای سفارشی سازی
عدم محدودیت در تعریف کاربران و داده ها
قابلیت نصب ابزارهای متعدد و پر کاربرد بر روی نرم افزار
عدم پرداخت هزینه جهت صدور مجوز استفاده از نرم افزار: تنها هزینه سفارشی سازی و پشتیبانی و ماژول های مازاد برای شما محاسبه می شود
کاربری آسان، قابل انعطاف و استفاده راحت، بدون نیاز به آموزش فنی
دسترسی به ویتایگر برروی موبایل و تبلت
معماری MVC و دارا بودن وب سرویس جهت توسعه توسط برنامه نویسان
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
قابلیت های اصلی نرم افزار CRM ویتایگر

نرم افزار CRMنرم افزار CRM ویتایگر ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) با هدف یکپارچه سازی ، چابک سازی و تغییر در استفاده کاربران از نرم افزارهای CRM به عنوان یک دفترچه تلفن ، قابلیت های فراوانی در این نرم افزار ایجاد و پیش بینی نموده است. یکی از ویژگی های نرم افزار CRM پارس ویتایگر استفاده از گردش کار ، اتصال به سیستم های تلفنی ، سامانه های ارسال SMS ، فکس ، ایمیل ، اتصال به سایر سیستم های درون سازمانی و برون سازمانی از طریق API می باشد که باعث می شود کلیه فرایندهای سازمان بصورت یکپارچه در یک نرم افزار انجام گیرد. در زیر به بخشی از امکانات و قابلیت های اصلی نرم افزار CRM ویتایگر اشاره می کنیم:
انبارداری
اتوماسون پشتیبانی و خدمات پس از فروش
مدیریت پروژه
ابزارهای امنیتی
توسعه و سفارشی سازی
اتوماسیون فروش
مالی
کارتابل و پرونده مشتری
اتوماسیون گردش کار
یکپارچه سازی
اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات
اتوماسیون اداری
پورتال مشتریان
آمار و گزارشات
امنیت اطلاعات
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر یک نرم افزار CRM یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت سیستماتیک نمودن و یکپارچه سازی حوزه هایی چون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی،اتوماسیون اداری و ... را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت مطلق به مشتریان خود ارائه می دهد تا سازمان مشتریان را برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری نماید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ابزار جامع، سازمان را قادر به شناسائی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور از طریق یکپارچه سازی و سیستماتیک سازی روابط درون سازمانی و ایجاد و حفظ روابط بلندمدت هدفمند با مشتری سازد. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.

وظیفه اصلی نرم افزار CRM ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) تسهیل در برقراری ارتباط مشتری با سازمان با یکپارچه سازی و سیستماتیک نمودن کلیه ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی از بدو ورود مشتری تا مرحله خدمات پس از فروش است به نحوی که مشتری احساس نماید، با سازمان واحدی در تماس می باشد که وی را می شناسد، برای وی ارزش قائل است و نیازهای او را به سرعت و با آسانترین روش ارتباطی مرتفع می نماید.

در کل استفاده از نرم افزار CRM موارد زیر را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد:
55%
افزایش نرخ نگهداری مشتریان
54%
جذب سرنخ های فروش بیشتر
89%
بهبود خدمات پیشتیبانی و خدمات پس از فروش
47%
افزایش تکرار خرید مشتریان
45%
کاهش هزینه های تبلیغاتی
100
افزایش فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب " نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ " را مطالعه نمایید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه