1. mrrtn58
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. شنبه, 18 دی 1389
با عرض سلام و خسته نباشيد
من وقتي از طريق گوشي ويپ با يك شماره شهري تماس ميگريم بعد از 4 تا زنگ اگه جواب نده سيستم تماس را قطع ميكنه و بوق اشغال ميزنه كسي ميدونه مشكل از كجاست.
ممنون
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
با softphone ها امتحان کردین؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
بله همين مشكل با softphone هم وجود داره
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
آيا از A2billing براي تماس استفاده مي كنيد؟.. اين موردي كه مي فرماييد معمولا در ترانك هاي VoIP‌بوجود مي آيد نه ترانك PSTN ...
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من وقتی از سیستم 9 و 119 را شماره گیری میگیرم اگه مثلا 119 تا چهار تا زنگ جواب نده تماس را قطع میکنه و بوق اشغال میزنه
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
اساتيد و مجربين لطفا راهنمايي كنيد
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
follow me setting رو دستکاری کردی ؟..........

امکان داره ماکسیمم زمان زنگ خوردن را 4 تا گذاشته باشی و بعدش گفته باشی اشغال بشه
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
آقا من به خدا هيچي را دستكاري نكردم و شديدا هم مشكل دارم راهنمايي كنيد لطفا
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
دوستان عزيز من هنوز نتونستم اين مشكل را حل كنم
كمممممممممممممممممممممممممممممممممممك :'(
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
از چه کارتی استفاده میکنی ؟.........
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
درود

من راستش نمی دونم واقعا این مشکل چه ربطی به کارت و این حرفها داره ولی بطور کلی Dial Application یک آرگومان داره بنام timeout که فکر می کنم پیض فرضش 15 ثانیه است و به نعداد زنگ و این چیزا هم کاری نداره، تا اونجایی که می دونم تو FreePBX بخش General Settings میشه این گزینه رو تغییر داد مثلا کردش 30 ثانیه یا بیشتر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ربطش به کارت اینه که اگه کارت درست کانفیگ نشده باشه تماس نمیتونه رو خط نگه داره و exception رخ میده و تماس رها میکنه و قطع میشه ...................
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
درود

من منظور از جمله "تماس نمیتونه رو خط نگه داره" رو هم متوجه نمی شوم!، اگه کارت کانفیگ نشده باشه قاعدتا تماسی برقرار نمیشه ، ثانبا کانفیگ نشدن کارت ربطی به مدل کارت نداره، این درسته که ممکنه کارت اصلا کانفیگ نشده باشه.و اونو نشناسه

من منظور از exception رو هم متوجه نمی شم، در استریسک هیچ مکانیزم exception handling وجود نداره و در همچین مواقعی segmentation fault پیش میاد و پروسه جاری ترمینیت میشه و یک پروسه جدید با استفاده از safe_asterisk دوباره راه اندازی میشه.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
لزومی نداره وقتی یه exception رخ میده حتما اعلام بشه که یا handler بشه من همنی یه هفته پیش روی کارت digim به چنین مشکلی برخوردم و فهمیدم (البته بعد از یه هفته کلنجار رفتن) مشکل از رابط slot بوده............
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
درود

والا من نمی دونم منظور دقیق شما از exception چیه دقیقا ولی در برنامه نویسی و سیستم عامل بین error و exception فرق هست. بهر حال از موضوع اصلی که بنده خدا مطرح کرد خیلی دور شدیم. بی خیال
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
میدونم ربطی نداره ولی یه بار busy detect رو غیر فعال کن و سیستم رو ریست کم ببین درست میشه
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خيلي ممنون دوستان عدد busycount را بالاتر بردم بهتر شد
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه