1. reza
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. چهارشنبه, 13 مرداد 1389
سلام
من حدود 15 صف تماس برای قسمتهای مختلف دارم که تعدادی از آنها از صبح تا بعد از ظهر فعال بوده و تعدادی دیگر به صورت 24 ساعته
قسمت پشتیبانی در 3 شیفت به صورت 24 ساعته پاسخگو هستند
من 3 تا صف پشتیبانی برای هر گروه تماس ساختم
حال من یک Time Group تعریف کردم و در آن ساعتها را وارد کردم
و در Time Conditions در قسمت Destination if time matches تعریف رو بر روی یکی از صفها گذاشتم
و در IVR یکی از کلیدها را روی Time Conditions گذاشتم ، ولی متاسفانه سیستم کار نمیکنه , هر کسی تماس میگیره فقط توی صف نگهش میداره و به جایی وصلش نمیکنه
خودم می دانم در قسمت تعیرف ها اشتباه دارم ولی نمی دانم از کجاست
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام.
برای تعریف 3 بازه زمانی متفاوت نیاز به استفاده از 2 Time condition بصورت تو در تو خواهید داشت ...
در تعریف ساعات آغاز و پایان گروه های زمانی دقت کامل داشته باشید ...
دقت نمایید که ساعت سیستم با ساعت محلی مطابقت داشته و تنظیم باشد.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
یک Time Group کافی است ؟
یا باید به ازای هر صف یک Time Group تعریف کرد.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
نه يكي كافيه البته يكي رو بايد با 2 تا تو در تو كه HD گفت بسازيد
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
متاسفانه نتونستم راش بندازم
من سه تا صف دارم ، روز - شب - بعد از ظهر
من یک time group تعریف کردم که در اون 3 زمان مختلف است.
و 2 تا Time Condition که در یکی اول Destination if time matches را روی صف روز قراردادم و در Destination if time does not match در صف عصر
و در Time Condition دیگر در Destination if time matches روی صف شب و در Destination if time does not match روی صف روز قرار دادم
در بخش ivr هم در قسمت کلید تعریف شده برای صف پشتیبانی روی Time Condition قرار دادم
ولی متاسفانه هر کسی که تماس میگیره در حالت انتظار باقی می مونه و وصل نمیشود.
مشکل از کجاست ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه