بخش فروش روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 7 و روزهای پنجشنبه از 9 تا 3
یعنی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 7 کاربران جواب میدن بعد از ساعت 7 به بعد میره روی صندوق صوتی و روزهای پنجشنبه هم از ساعت 9 تا سه کاربران جواب میدن و از ساعت 3 میره روی صندوق صوتی.
بخش حسابداری روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 5 و روزهای پنجشنبه از 9 تا 3
اینجا هم به این شکل که شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 5 کاربران جواب میدن بعد میره روی صندوق صوتی و روزهای پنجشنبه هم از 9تا سه کاربران جواب میدن بعد میره رو صندوق صوتی
من برای اینکار سه تا IVR در نظر گرفتم و 4 تا time condition و 4 time group ساختم اما درست جواب نمیده.

به نظر شما دوستان ممکنه این جواب بده؟
