1. seighalan
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. یکشنبه, 06 تیر 1389
سلام دوستان من یک سناریو به این شکل دارم :

بخش فروش روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 7 و روزهای پنجشنبه از 9 تا 3
یعنی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 7 کاربران جواب میدن بعد از ساعت 7 به بعد میره روی صندوق صوتی و روزهای پنجشنبه هم از ساعت 9 تا سه کاربران جواب میدن و از ساعت 3 میره روی صندوق صوتی.

بخش حسابداری روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 5 و روزهای پنجشنبه از 9 تا 3
اینجا هم به این شکل که شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 5 کاربران جواب میدن بعد میره روی صندوق صوتی و روزهای پنجشنبه هم از 9تا سه کاربران جواب میدن بعد میره رو صندوق صوتی
من برای اینکار سه تا IVR در نظر گرفتم و 4 تا time condition و 4 time group ساختم اما درست جواب نمیده.
http://img101.herosh.com/2010/06/27/449574095.jpg



به نظر شما دوستان ممکنه این جواب بده؟
http://img105.herosh.com/2010/06/27/885297705.jpg
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
شما با 2 time group , دو time condition مي توانيد به جواب برسيد.
نيازي نيست براي پنج شنبه يك time group جديد تعريف كنيد ، در همان time group شنبه تا چهارشنبه و پنج شنبه را add كنيد.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام خانم باقری
میشه بفرمایید چجوری با دوتا time group میتونم به جواب برسم؟چگونه پنجشنبه رو به شنبه تا چهارشنبه اضافه کنم؟
ببینید در این سناریو نیازه تا حداقل سه نوع مختلف ivr پخش بشه .یعنی شنبه تا چهارشنبه بخش حسابداری تا ساعت 5 و بخش فروش تا ساعت 7 که در این بین اینها هرکدوم با دوساعت اختلاف روی منوی صوتی میرن. از طرفی پنجشنبه هردوشون از 9 تا 3 فعالند که بعدش باید روی منوی صوتی برن.
البته تا اینجا مدل دوم داره جواب میده فقط باید ببینم روز پنجشنبه هم درست جواب میده یا خیر.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
اگر اشتباه نكنم، شما به دو تا time group نياز داريد ، يكي براي بخش فروش ،‌يكي براي بخش حسابداري
در time group بخش فروش يكبار شنبه تا چهارشنبه را تعريف مي كنيد و ذخيره مي كنيد، بعد دوباره روي همان time group كليك مي كنيد و در قسمت new time پنج شنبه را add مي كنيد. اينجوري شنبه تا چهاشنبه و پنج شنبه ساعت كاري تعريف مي شوند. اين را ذخيره مي كنيد، بعد در قسمت condition time يك time condition add مي كنيد اگر تايم با تايم كاري يكسان بود به واحدها وصل مي شوند در غير اينصورت به voicemail وصل شوند.
شما بايد time group حسابداري و فروش را از هم جدا كنيد وبراي هر كدام يك time condition بسازيد.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
اما توجه داشته باشید که من مجبورم هرروز سه تا ivr اجرا کنم و فقط پنجشنبه ها دوتا ivrدارم . الان باز روز پنجشنبه بعداز ساعت سه به مشکل میخورم
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
مشکل ظاهرا حل شد. نباید پنجشنبه رو به time condition های قبلی ربط بدم و فقط بگم در صورتی که match نبود به ivr3 برو
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
دقيقاً پنج شنبه بايد همراه شنبه و چهارشنبه در يك time group قرار بگيرد.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه