انجمن

  1. آرش میرشکاری
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. سه شنبه, 23 بهمن 1397
با سلام
من وقتی یک داخلی رو با feature code *72 انتقال تماس رو به شماره موبایل با فرمت 90912xxxxxxxx انتقال میدم وقتی از بیرون با شماره داخلی تماس گرفته میشه تماس به بیرون برقرار نمی شود در صورتی که تعداد کانال خط سیپ من 10 کانال و کانال های اشغال شده حداکثر 2 کانال است

ممنون میشم کمکم کنید
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
با سلام
من وقتی یک داخلی رو با feature code *72 انتقال تماس رو به شماره موبایل با فرمت 90912xxxxxxxx انتقال میدم وقتی از بیرون با شماره داخلی تماس گرفته میشه تماس به بیرون برقرار نمی شود در صورتی که تعداد کانال خط سیپ من 10 کانال و کانال های اشغال شده حداکثر 2 کانال است

ممنون میشم کمکم کنید



با سلام

باید ابتدا call forward خود را چک کنید .اگر از داخلی گرفتید و کار نکرد یعنی call forward رو درست انجام نداده اید ولی اگر کار کرد باید سیستم شما به شکل ریموت از طریق کارشناس پشتیبانی بررسی گردد.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید

آخرین مباحث انجمن

سوال در کال سنتر
با سلام وقت به خیر من دیروز روی ایزابل کال سنتر راه انداختم برای اینکه میخواستم...
2 بازدید
0 رای
0 پاسخ
ارسال در شنبه, 17 آگوست 2019
  • جدید
  • سوال در خصوص کال سنتر
    با سلام وقت به خیر من دیروز روی ایزابل کال سنتر راه انداختم برای اینکه میخواستم...
    0 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در شنبه, 17 آگوست 2019
  • جدید
  • https://biznutrition.com/amayze-life-keto/
    Amayze Life Keto select the most up to date ingredients to be had to extract th...
    1 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در شنبه, 17 آگوست 2019
  • جدید
  • https://biznutrition.com/amayze-life-keto/
    Amayze Life Keto anti-ageing skin care remedies. (it is pinnacle mystery so do ...
    1 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در شنبه, 17 آگوست 2019
  • جدید
  • بوق های اضافه قبل از برقرتری تماس
    سلام ایزابل نصب کردم یکی از مشکلاتی که باهاش دارم اینه که اگر با گوشیviop با ش...
    3 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در شنبه, 17 آگوست 2019
  • جدید
  • عدم نمایش منوی pbx
    با سلام دوستان متأسفانه بدلیل یک مشکل در تنظیمات سرور، استریسک رو به یکی از بکاپ...
    1261 بازدید
    0 رای
    6 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 06 می 2013
    سوال در call center
    با سلام وقت به خیر من دیروز روی ایزابل کال سنتر راه انداختم برای اینکه میخواستم...
    1 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در شنبه, 17 آگوست 2019
  • جدید
  • راه اندازی call center
    با سلام وقت به خیر من دیروز روی ایزابل کال سنتر راه انداختم برای اینکه میخواستم...
    1 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در شنبه, 17 آگوست 2019
  • جدید
  • استریسک در کنار کامیلیو
    سلام بنده برای یک شرکت قصد راه اندازی یک کانتکت سنتر رو دارم برای همین کار قصد...
    17 بازدید
    0 رای
    1 پاسخ
    ارسال در سه شنبه, 06 آگوست 2019
    warning
    سلام میخواستم دلیل این اخطار رو بدونم؟ [2019-08-07 14:40:35] WARNING[9704][C-...
    8 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 07 آگوست 2019

    آمار انجمن

    تعداد موضوع ها: 6958
    تعداد پست ها: 25716
    موضوعات حل شده: 50
    تعداد کاربران: 14769

    ورود amaylikton عزیز را به جمع کاربران ویپ ایران تبریک می گوییم.

    آخرین خبرها

    خبرنامه

    در لیست کاربران ما ثبت نام نمایید تا از آخرین اخبار دانشنامه و دوره های آموزشی با خبر باشید.