1. علی
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. دوشنبه, 25 دی 1396
سلام من در ایزابل چه طور می توانم تماسها ورودی را به تفکیک به مقاصد اصلی هدایت کنم
مثلا 36660000 به iVR و زیر مجموعه 36660001 به کاربر 1و 36660002 به کاربر 2 و ......
تمام شماره به عنوان زیر مجموعه شماره sip در مرکز مخابرات تعریف شده است
با cid /did نتونستم شماره را تفکیک کنم
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
1
رای
بازگشت
با سلام و وقت بخیر

زمانیکه شما از خطوط SIP Trunk مخابرات استفاده می کنید قابلیت DID کردن وجود دارد و زمانیکه شخص تماس گیرنده با یکی از شماره های تفکیک شده شما تماس می گیرد تماس ورودی طبق پالیسی شما به مقصد مورد نظر هدایت می شود. به نظر می آید که در تماس های ورودی قبل از رسیدن به سرور تمامی شماره ها به سر شماره 36660000 reset می شود . با ثبت یک تیکت مشکل را از سمت مخابرات بررسی کنید و حتی می توانید برای اثبات حرف خود بخشی از لاگ فایل را برایشان ارسال کنید.

موفق باشید
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
1
رای
بازگشت
با سلام و وقت بخیر
همانطور که می دانید در Inbound route در بخش DID شماره مورد نظر را وارد کنید و سپس مقصد را به دلخواه انتخاب کنید.اگر این روش را انجام داده اید و مشکلی وجود دارد به لاگ های استریسک مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص تماس ورودی مشاهده کنید.
نظر
  1. علی
  2. 4 سال قبل
  3. #28
سلام این کار را انجام دادم و مقصد را روی extension مربوطه گذاشتم ولی جواب نداد
  1. علی
  2. 4 سال قبل
  3. #29
لاگ استریکس چه طور می توانم ببینم
  1. علی
  2. 4 سال قبل
  3. #30
سلام در لاگ بررسی کردم وقتی به 36660000 زنگ میزنم ivr میرود و وقتی هم 36660001 زنگ میزنم با سرشماره همان 36660000 می اید و دوباره به ivr میرود در صورتیکه در inbaund من 36660001 را به خط extension داد م چه طور این مشکل باید حل شود
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
با سلام

پس از ssh زدن به سرور خود با کامند asterisk -rvvvvvvv میتوانید لاگ ها را بصورت لحظه ای مشاهده کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ساندویچ پانل دیواری نسل جدیدی از متریال های ساختمانی بشمار می روند که در آینده ای نه چندان دور ساندویچ پانل جای مصالح سنتی ساختمان ها را خواهد گرفت. ساندویچ پانل از لحاظ استقامت با مصالح سنتی برابری می کند و هیچ گونه ضعفی در برابر مقابله با فشار از خود نشان نمی دهد و از لحاظ عایق بودن نیز از مصالح سنتی بازدهی بهتری دارد، البته لازم به ذکر است که استفاده از ساندویچ پانل سقفی در پروژه های ساختمانی باعث کاهش چشمگیر هزینه ها می گردد.
مرجع‌ها
  1. http://panelmammutco.com/wall-sandwich-panel/
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه