1. milad raisi
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396
با سلام
مشکلی که دارم اینه وقتی ی نفر با خط تماس بگیره بدون مشکل به سرور الستیکس و داخلی وصل میشه ( از گیت وی نیوراک استفاده میکنم NewRock MX8 4FXO )، هیچ مشکلی نداره ولی تا زمانی که قطع نکنه خط مشغول هستش ممنون میشم راهنمایی کنید که وقتی ی نفر یا چندین نفر دیگ تماس گرف با سرور الستیکس ارتباط برقرار کنه
با تشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
[QUOTE=miladraisi;28280]با سلام
مشکلی که دارم اینه وقتی ی نفر با خط تماس بگیره بدون مشکل به سرور الستیکس و داخلی وصل میشه ( از گیت وی نیوراک استفاده میکنم NewRock MX8 4FXO )، هیچ مشکلی نداره ولی تا زمانی که قطع نکنه خط مشغول هستش ممنون میشم راهنمایی کنید که وقتی ی نفر یا چندین نفر دیگ تماس گرف با سرور الستیکس ارتباط برقرار کنه
با تشکر[/QUOTE]

سلاممشکل از تنظیمات Busy Tone گیتوی هست .
با فروشنده هماهنگ کنید تا برای شما انجام بدن .
باید از بوق ها و فرکانس های خط نمونه برداری کنید و اعداد استخراج و داخل گیتوی تنظیم بشه .
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
[QUOTE=miladraisi;28280]با سلام
مشکلی که دارم اینه وقتی ی نفر با خط تماس بگیره بدون مشکل به سرور الستیکس و داخلی وصل میشه ( از گیت وی نیوراک استفاده میکنم NewRock MX8 4FXO )، هیچ مشکلی نداره ولی تا زمانی که قطع نکنه خط مشغول هستش ممنون میشم راهنمایی کنید که وقتی ی نفر یا چندین نفر دیگ تماس گرف با سرور الستیکس ارتباط برقرار کنه
با تشکر[/QUOTE]


باسلام
مشکل اشغال موندن خطوط در گیت وی ها یکی از شایع ترین مشکلاتی هستش که خیلی از افراد در خلال پیاده سازی پروژه ها باهاش مواجه میشن...علت اصلی پدید اومدن این مشکل هم عموما از عدم برخورداری کیفیت و استانداردهای لازم در گیت وی ها نشات می گیره...متاسفانه گیت وی شما هم در زمره همون برندهای غیراستاندارد قرارداده که در صورت امکان بهتون پیشنهاد میکنم گیت وی رو تغییر بدید و در صورت عدم امکان دنبال پارامترهای مربوط به Tone در گیت وی باشید و عدد های مربوط به قسمت Disconnect 1 ,2 رو با استانداردهای خطوط ایران تطابق بدید...این سایت منبع خوب و مستندی برای پیدا کردن استاندارد های داخل ایران هستش که بهتون پیشنهاد میکنم
World Tone Database | 3am Systems
تنظیمات دیگه ای هم مثل فعال کردن Silence Suppression میتونه بهتون کمک کنه...نوع خط تون هم حتما هنگام بروز این گروه از مشکلات بررسی بفرمایید چون اگر خط تون از نوع PCM باشه بروز این مشکل اصلا عجیب بنظر نمیرسه و باید حتما دنبال یه راهکار اساسی مثل همون تغییر برند گیت وی تون باشید...
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه