1. mscomp
  2. ویپ - ساختار، پروتکل ها، مفاهیم ...
  3. یکشنبه, 24 بهمن 1395
سلام
دوستان لطفا راهنمایی فرمائید که بهترین راهکار برای راه اندازی یک مرکز تلفن با حدود 200 تماس همزمان در یک شرکت چیست؟
ایا الستیکس پاسخگوی این حجم ارتباط هست ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
به نظر من هست؛فقط باید از نظر سخت افزار خوب باشه
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
[QUOTE=mscomp;28148]سلام
دوستان لطفا راهنمایی فرمائید که بهترین راهکار برای راه اندازی یک مرکز تلفن با حدود 200 تماس همزمان در یک شرکت چیست؟
ایا الستیکس پاسخگوی این حجم ارتباط هست ؟[/QUOTE]

سلام
اجرایی نمودن پروژه ای با ساختار مورد نظر شما در رده Enterprise قرار می گیره و مستلزم کسب جزییات فنی بیشتری خواهد بود. اما بصورت کلی اولین و مهم ترین پارامتر در پیاده سازی این پروژه نیازسنجی سیستمی با Resource های بسیار قوی از لحاظ مشخصات سخت افزاری هستش چرا که با این تعداد تماس همزمان بالطبع تعداد کاربران هم بیش از 200 نفر خواهد بود و راه اندازی سرویس هایی نظیر ضبط مکالمات، Voice mail و صف برای این حجم از مکالمات همزمان بار بسیار زیادی را به منابع سخت افزاری شما تحمیل خواهد نمود بعبارت دیگه ارائه چنین سرویس هایی CPU & RAM Usage بالایی را طلب می کند بنابراین سیستم شما از لحاظ سخت افزاری می بایست گنجایش لازم را جهت مدیریت کردن این حجم از مکالمات دارا باشد. گام دوم بعد از نیازسنجی سخت افزار مورد نیاز، موضوع نصب و انجام تنظیمات لازم برای ارائه با کیفیت سرویس ها خواهد بود که نیازمند تخصص لازم در این حوزه می باشد ...جهت دریافت مشاوره فنی در خصوص پیاده سازی پروژه می تونید با بخش فنی شرکت ویپ ایران با شماره 43398000 تماس حاصل نمایید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید