سلام به همه ی دوستان
من یه مشکلی دارم که امیدوارم دوستان بتونن کمکم کنن.
من دو تا سورو Elastix دارم ( E سهروردی و E جردن) (رنج داخلی های جردن 1XXX هست و رنج داخلی های سهروردی 2XX که ماژول callcenter رو بر روی شعبه جردن نصب کردم، Callback agents و Queue هم روی اونها تنظیم شده و همه چیز اکی هست. Trunk و outbound route هم بینشون برقراره و این دو سرور از طریق بستر اینترنت می تونن باهمن ارتباط برقرار کنن. در حال حاضر من نیاز به تنظیماتی دارم که در اون وقتی همکاران سهروردی، یکی از داخلی های سمت خودشون رو شماره گیری میکنن( مثلا 203) این تماس داخلی اونها rout بشه به elastix جردن و در اونجا به صفی که برای Agent های اونجا تعریف شده منتقل بشه و بعد توسط agent های حاضر در صف در جردن پاسخ دهی بشه.
با route من و inbound route سمت جردن، این تماس میتونه برقرار بشه چون 2-3 تا زنگ میخوره اما به صف هدایت نمیشه و بعد از 2-3 تا زنگ میگه که اشغاله
ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.