1. m_yazdanypoor
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. چهارشنبه, 18 شهریور 1394
سلام به همه ی دوستان

من یه مشکلی دارم که امیدوارم دوستان بتونن کمکم کنن.

من دو تا سورو Elastix دارم ( E سهروردی و E جردن) (رنج داخلی های جردن 1XXX هست و رنج داخلی های سهروردی 2XX که ماژول callcenter رو بر روی شعبه جردن نصب کردم، Callback agents و Queue هم روی اونها تنظیم شده و همه چیز اکی هست. Trunk و outbound route هم بینشون برقراره و این دو سرور از طریق بستر اینترنت می تونن باهمن ارتباط برقرار کنن. در حال حاضر من نیاز به تنظیماتی دارم که در اون وقتی همکاران سهروردی، یکی از داخلی های سمت خودشون رو شماره گیری میکنن( مثلا 203) این تماس داخلی اونها rout بشه به elastix جردن و در اونجا به صفی که برای Agent های اونجا تعریف شده منتقل بشه و بعد توسط agent های حاضر در صف در جردن پاسخ دهی بشه.

با route من و inbound route سمت جردن، این تماس میتونه برقرار بشه چون 2-3 تا زنگ میخوره اما به صف هدایت نمیشه و بعد از 2-3 تا زنگ میگه که اشغاله

ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه