1. h.m.9513
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. دوشنبه, 08 تیر 1394
سلام دوستان.هرچی تنظیمات انجام میدم نمیتونم call waiting رو درست کنم.تنظیمات رو به طور کامل میخاستم.اگه میتونید بهم کمک کنید.تشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
هیچ کس بلد نیس یا جواب نمیدید؟اینقدر مورد بزرگیه؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
مشکل شما مورد پیچیده ای نیست.
کافیه تو تنظیمات داخلی Call Waiting رو فعال کنی.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خوب الآن مشکل دو تا شد !

1- برای بررسی فعال بودن Call Waiting از یه داخلی دیگه داخلی مورد نظرتون رو بگیرید ، در حالت اشغال و یا در دسترس نبودن باید پیام دریافت پیام صوتی رو بشنوید وگرنه مجددا از داخل تنظیمات مربوط به داخلی ها (PBX -> Extensions) بررسی کنید
2- پیام "کلیه مسیر ها مشغول می باشد" توی تماس های خروجی مربوط به زمانی هست که سیستم شما دسترسی مناسبی به Outbound Route نداره ، مثلا شما یه role گذاشتین که بشه با کد 9 با تلفن شهری زنگ زد اما کانال های FXO یا گیتوی یا ترانک در دسترس نیست ! برای اینکه بیشتر بشه کمک کرد log خطایی که سیستم تولید میکنه رو بذارین
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من ایزابل دارم و call wating هم در حالت فعال و هم حالت غیر فعال قراردادم ولی بازهم چیزی اعلام نمیکنه
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه