1- برای بررسی فعال بودن Call Waiting از یه داخلی دیگه داخلی مورد نظرتون رو بگیرید ، در حالت اشغال و یا در دسترس نبودن باید پیام دریافت پیام صوتی رو بشنوید وگرنه مجددا از داخل تنظیمات مربوط به داخلی ها (PBX -> Extensions) بررسی کنید
2- پیام "کلیه مسیر ها مشغول می باشد" توی تماس های خروجی مربوط به زمانی هست که سیستم شما دسترسی مناسبی به Outbound Route نداره ، مثلا شما یه role گذاشتین که بشه با کد 9 با تلفن شهری زنگ زد اما کانال های FXO یا گیتوی یا ترانک در دسترس نیست ! برای اینکه بیشتر بشه کمک کرد log خطایی که سیستم تولید میکنه رو بذارین