انجمن

  1. h.m.9513
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. دوشنبه, 08 تیر 1394
سلام دوستان.هرچی تنظیمات انجام میدم نمیتونم call waiting رو درست کنم.تنظیمات رو به طور کامل میخاستم.اگه میتونید بهم کمک کنید.تشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
هیچ کس بلد نیس یا جواب نمیدید؟اینقدر مورد بزرگیه؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
مشکل شما مورد پیچیده ای نیست.
کافیه تو تنظیمات داخلی Call Waiting رو فعال کنی.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خوب الآن مشکل دو تا شد !

1- برای بررسی فعال بودن Call Waiting از یه داخلی دیگه داخلی مورد نظرتون رو بگیرید ، در حالت اشغال و یا در دسترس نبودن باید پیام دریافت پیام صوتی رو بشنوید وگرنه مجددا از داخل تنظیمات مربوط به داخلی ها (PBX -> Extensions) بررسی کنید
2- پیام "کلیه مسیر ها مشغول می باشد" توی تماس های خروجی مربوط به زمانی هست که سیستم شما دسترسی مناسبی به Outbound Route نداره ، مثلا شما یه role گذاشتین که بشه با کد 9 با تلفن شهری زنگ زد اما کانال های FXO یا گیتوی یا ترانک در دسترس نیست ! برای اینکه بیشتر بشه کمک کرد log خطایی که سیستم تولید میکنه رو بذارین
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من ایزابل دارم و call wating هم در حالت فعال و هم حالت غیر فعال قراردادم ولی بازهم چیزی اعلام نمیکنه
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید

آخرین مباحث انجمن

اتصال خط سیپ ترانک به سرور خارج از محل شرکت
سلام خدمت دوستان ما در محل شرکت یک خط سیپ ترانک داریم و سرور استریسک ما خارج از...
1 بازدید
0 رای
0 پاسخ
ارسال در جمعه, 24 می 2019
  • جدید
  • pbx
    با سلام در elastix قسمت PBX اطلاعات بهم نشون نمیده ولی تلفنا وصلن...
    1 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در پنج شنبه, 23 می 2019
  • جدید
  • https://urinereview.com/belean-keto/
    Belean Keto Losing weight with the slow carb diet is done on the basis of five ...
    2 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در پنج شنبه, 23 می 2019
  • جدید
  • تعیین اولویت پهنای باند برای voip و اینترنت
    سلام. توضیحاتی در خصوص شبکه داخلی ما: 1- یک میکروتیک rg450g داریم. اینترنت رو...
    10 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 22 می 2019
  • جدید
  • مشكل صداي خروجي در الستيكس در اتصال vpn
    سلام من براي استفاده كارمندان در منزل از تلفن، يك vpn روي ميروتيك راه اندازي كر...
    12 بازدید
    0 رای
    2 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 22 می 2019
  • جدید
  • انتقال تماس از PBX به سیستم Voip
    با سلام . من یک دستگاه سانترال دارم و یک دستگاه ویپ این دوتا رو با لینک E1 به ...
    10 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 22 می 2019
  • جدید
  • مشکل از دسترس خارج شدن سرویس استریسک
    سلام من به یه مشکلی خوردم که هر چقدر سرچ میکنم نتیجه ای نداره.حتی به چندتا شر...
    16 بازدید
    0 رای
    1 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 20 می 2019
  • جدید
  • اپلیکیشن Originate
    با سلام و احترام وقتی کد زیر را اجرا می کنم تماس برقرار می شود ولی بلافاصله قط...
    827 بازدید
    0 رای
    3 پاسخ
    ارسال در یکشنبه, 28 ژانویه 2018
    قطع شدن تماس به سمت بیرون پس از 30 ثانیه
    سلام سرویس sip شاتل رو امروز فعال کردیم متاسفانه در تماس خروجی دقیقا روی 30 ثان...
    13 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در سه شنبه, 21 می 2019
  • جدید
  • مشکل در ریجیستر شدن خط آسیاتکی
    با سلام در ریجیستر کردن خط آسیاتکی روی ایزابل مشکل دارم و در قسمت sip show peers...
    13 بازدید
    0 رای
    1 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 20 می 2019
  • جدید
  • آمار انجمن

    تعداد موضوع ها: 6872
    تعداد پست ها: 25537
    موضوعات حل شده: 49
    تعداد کاربران: 14306

    ورود محمد صادق قادری عزیز را به جمع کاربران ویپ ایران تبریک می گوییم.

    آخرین خبرها

    خبرنامه

    در لیست کاربران ما ثبت نام نمایید تا از آخرین اخبار دانشنامه و دوره های آموزشی با خبر باشید.