1. HD
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. یکشنبه, 29 آذر 1388
سلام.
من از Eyebeam استفاده میکنم، همیشه خیلی راحت رجیستر میشه و ارتباط هم برقراره اما در عین حال معمولا Eyebeam پیغام زیر رو نمایش میده :
[left]Registration error : 408 - Request timeout[/left]
و گاهی هم Ready رو نمایش میده ولی در هر دو صورت مشکل ارتباطی وجود نداره !

نمایش این پیغام برای کاربرها خیلی خوشایند نیست، مشکل از چیه؟؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خيلي ها ممكنه خطا هاي گوناگون روي eyebeam بگيرند لين لينك اين خطا ها رو توضيح داده، مي توانيد براي فهميدن مفهوم هر كدوم از Error Cod هايي كه Eyebeam مي ده مراجعه كنيد به لينك زير:
https://support.counterpath.com/default.asp?W15

كد خطاي 408 هم مربوط به ديده نشدن سرور از طرف eyebeam‌ مي باشد، بهتره وضعيت شبكه و Firewall هاي خودتون رو بررسي نماييد، اگر خيلي اتفاق ميافته يعني شبكه Stable نداريد بهتره يه تغييراتي اعمال كنيد.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
Error code های Eyebeam رو زیر و رو کرده بودم و به نتیجه ای نرسیده بودم. شبکه هم ظاهرا مشکلی نداره و خیلی هم Stable هست ...
حالا بازم چک میکنم.
در هر صورت ممنون از راهنمایی تون.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 105 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 57 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 916 پست
  2. 0 زیرمجموعه