1. Sajadzabihi
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. پنج شنبه, 14 اسفند 1393
[SIZE=3]با سلام خدمت دوستان گرامی

دوستانی که با soft phone ها کار کرده اند چه راهکاری در خصوص نحوه اطلاع اپراتور از تماس ورودی دارند، آیا soft phone ها مانند ip phone ها هنگام تماس ورودی، زنگ دارند؟ یا اینکه کاربر باید هر لحظه پشت سیستم باشد و از طریق headset از تماس ورودی مطلع شوند؟

با تشکر



[/SIZE]
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
[QUOTE=Sajadzabihi;24437][SIZE=3]با سلام خدمت دوستان گرامی

دوستانی که با soft phone ها کار کرده اند چه راهکاری در خصوص نحوه اطلاع اپراتور از تماس ورودی دارند، آیا soft phone ها مانند ip phone ها هنگام تماس ورودی، زنگ دارند؟ یا اینکه کاربر باید هر لحظه پشت سیستم باشد و از طریق headset از تماس ورودی مطلع شوند؟

با تشکر



[/SIZE][/QUOTE]

سلام
زمانی که SoftPhone زنگ بخورد صدا از اسپیکر پخش خواهد شد. حال اگر هدست داشته باشید از هدست پخش می شود. در صورتیکه CallCenter زاه اندازی کرده باشید بحث متفاوت خواهد شد .
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
تو استریسک اگه بخوام voicemail رو راه اندازی کنم مراحلش چ جوریه؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
موقع دریافت تماس شما هم پنجره اطلاعات تماس رو میبینید و هم آلارم رو میشنوید ، اکثر Softphone ها مثل Bria و یا Zoiper هم این امکان رو دارن تا صدا آلارم رو علاوه بر هدست از اسپیکر هم پخش کنند (البته بعضی کارت های صدا اذیت هم رادن !).
در خصوص Voicemail هم راحت ترین و معمول ترین شیوه این هست که شما برای داخلی تون امکانش رو فعال کنید ، حالا هر جا لازم داشتین (مثلا IVR) میتونید destination تماس رو اون داخلی و VM ش قرار بدین
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه