1. tatli
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. سه شنبه, 04 آذر 1393
اگه کسی در داخل شبکه خواست داخلی مورد نظر خود رو بگیره در صورت اشکال بودن آن داخلی به جای اینکه مجبور باشه تلفن رو قطع و وصل کنه تا خط آزاد بشه خود الستیکس این کار رو انجام بده منظور این بود
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام دوست عزیز،
به این مورد می گویند Call Completion در واقع همین کار را انجام می دهد.

دستور العمل زیر رو بروید اگه سوال داشتید در خدمتم
[LEFT][CODE]

;It allows you to request that Asterisk call you back after an unanswered or busy call attempt
;This method of configuration is the easiest to get working but only works for calls between phones connected to the same Asterisk system




1)Add the following options to the phone configuration sections of /etc/asterisk/sip_additional.conf.


[100]
...
cc_agent_policy = generic
cc_monitor_policy = generic


[200]
...
cc_agent_policy = generic
cc_monitor_policy = generic




2)add the following contexts to the extensions_custom.conf to your dialplan.




include => dial




[dial]
exten => _XXX,1,Dial(SIP/${EXTEN},20)
same => n,Hangup()
exten => *30,1,CallCompletionRequest() ; Dial *30 to request call completion services for the last call attempt.
same => n,Hangup()
exten => *31,1,CallCompletionCancel() ; Dial *31 to cancel a call completion request.
same => n,Hangup()


3)asterisk -rx "dialplan reload"
[/CODE][/LEFT]
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ببخشین آقای فلاح، من این کد ها رو تست کردم بازم hangup میده خط آزاد نمیشه بازم شرمنده استاد مگه
*30 برای Blacklist a number و*31 برای Remove a number from the blacklist نیست؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه