1. a.fathi
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. یکشنبه, 07 ارديبهشت 1393
توی inbound route یدونه anydid/anycid دارم که تمام ورودی های گیت وی را میگیره میبره به IVR
یدونه هم DID خاص دارم که می خوام بره به DISA

سناریو اینجوری که من از گیت وی استفاده می کنم و 8 تا پورت FXO دارم از 8000 تا 8007 حالا می خوام اگر تماسی به 8000 اومد توی سرور بره به DISA اگر تماس از 8001 تا 8007 اومد بره روی IVR

سوال: روی گیت وی که نیوراک مدل MX8 هست همه را Binding کنم به عدد 7777؟ آیا این درسته؟

چجوری باید این 1 خط و 7 تا خط دیگه را تفکیک کنم

این عدد 7777 چی هست من تو چند تا فرم دیدم که binding را به 7777 کردن ، چرا به 1234 binding نکردن...!!!؟؟؟

اگر توی الستیکس anydid/anycid تعریف کنم دیگه نمی شه inbound route دیگری تعریف کرد؟ مثلا اگر DID فولان بود بره به DISA

لطفا راهنمایی کنید دوستان خدا خیرتون بده :)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام،
در الستیکس شما هر چند تا inbound بخواهید می توانید بسازید بر اساس did های مختلفن ... any did شما وقتی کار می کند که inboundی برای did ارسالی یافت نشود...
این از الستیکس.. پس می توانید برای did های مختلف inbound های گوناگون بسازید...
حالا برای خطوط مختلف روی گیت وی می بایست امکانی روی گیت وی بیابید که did بگیرید یا ساده تر بگویم هر خط که زنگ می خرد باید یک شماره را شماره گیری کند که همان did شما می شود که به سمت الستیکس ارسال می گردد...
در Dinstar به اسم hotline است.... اگه اشتباه نکنم...
همین...
اصلا نیازی به 7777 ندارید.... راستی 7777 هم یک امکان روی استریسک است که تماس ورودی را شبیه سازی می کند یعنی اگر شماره 7777 را از روی داخلی بگیرید انگار که یک نفر از بیرون به سیستم وارد شده است و شبیه سازی می شود.

با سپاس
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 105 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 57 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 916 پست
  2. 0 زیرمجموعه