1. وحید فنودی
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. چهارشنبه, 27 فروردين 1393
سلام
ما تایم کاری مون صبح و عصر هست و ظهر تعطیل هستیم. حالا می خوام که در زمانهای غیرکاری تماس های وروذی به یک داخلی مرتبط بشن ولی توی تعریف تایم کاندیشن فقط میشه یه بازه زمانی رو تعریف کرد. اگر هم 2 تایم کاندیشن تعریف کنم تماس های ورودی رو نمیدونم به کدوم یکی باید وارد کنم.
کسی میتونه راهنمایی کنه؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
شما باید ابتدا برای زمان های مورد نیاز خود time group بسازید و سپس برای time proup های خود time condition بسازید .
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
درست می فرمایید. ولی من 2 تایم گروپ باید بسازم. چون ساعت کاری ما از 08:30 تا 13:00 و 16:30 تا 21:00 هست. هر تایم گروپ هم باید به یک تایم کاندیشن اختصاص داده بشه. حالا تماس های ورودی رو به کدوم تایم کاندیشن وارد کنم؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
کاری که من کردم و جواب گرفتم.
اول یه Time Group برای ساعت 08:30 تا 13:00 ساختم و ذخیره کردم. دوباره همون Time Group رو باز کردم و توی قسمت New ساعت 16:30 تا 21:00 رو وارد کردم. یعنی توی یه Time Group دو بازه زمانی ایجاد کردم. در انتها هم یه Time Condition ساختم و تنظیمات لازم رو انجام دادم.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 105 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 57 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 916 پست
  2. 0 زیرمجموعه