1. وحید فنودی
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. شنبه, 23 فروردين 1393
سلاممشکلی برام پیش اومده و اونم اینه که وقتی تماسی به الستیکس وارد میشه خط وصل میشه ولی تماس به مقصد مربوطه (Ring Group) هدایت نمیشه و در گزارشات نیز خطای زیر نشون داده میشه:[CODE]username mismatch, have , digestFailed to authenticate device 4421780 ;tag=a9de33b7a523f115cbdddd9762a9ae6f[/CODE]توی ارور بالا هم 4441780 خط شهری من هست. که به FXO5 متصل شده و 201 داخلی که به FXS0 متصل هست و نمیدونم چه ربطی داره به این موضوع!گیتوی مدل Dinstar DAG1000-4S4O هست. توی تماس های خروجی هیچ مشکلی ندارم. تماس های بین داخلی ها بدون مشکل هست. تنظیمات ترانک تو قسمت PEER هم به صورت زیراست:[CODE]context=from-pstnhost=dynamicqualify=yesusername=4421780secret=passwordtype=friend[/CODE]یه ترانک هم برای تماس های ورودی ایجاد شده که تنظیماتش به صورت زیر هست:[CODE]host=192.168.1.61type=peercontext=from-trunk[/CODE]
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
[QUOTE=VahidF;21484]سلاممشکلی برام پیش اومده و اونم اینه که وقتی تماسی به الستیکس وارد میشه خط وصل میشه ولی تماس به مقصد مربوطه (Ring Group) هدایت نمیشه و در گزارشات نیز خطای زیر نشون داده میشه:[CODE]username mismatch, have , digestFailed to authenticate device 4421780 ;tag=a9de33b7a523f115cbdddd9762a9ae6f[/CODE]توی ارور بالا هم 4441780 خط شهری من هست. که به FXO5 متصل شده و 201 داخلی که به FXS0 متصل هست و نمیدونم چه ربطی داره به این موضوع!گیتوی مدل Dinstar DAG1000-4S4O هست. توی تماس های خروجی هیچ مشکلی ندارم. تماس های بین داخلی ها بدون مشکل هست. تنظیمات ترانک تو قسمت PEER هم به صورت زیراست:[CODE]context=from-pstnhost=dynamicqualify=yesusername=4421780secret=passwordtype=friend[/CODE]یه ترانک هم برای تماس های ورودی ایجاد شده که تنظیماتش به صورت زیر هست:[CODE]host=192.168.1.61type=peercontext=from-trunk[/CODE][/QUOTE]

سلام،
احتمالا خطایی که بیان نمودید را از روی گیت وی برداشتید، ... و به نظر می رسم که گیت وی امکان ارسال تماس به الستیکس را ندارد، احتمالا اگر inbound route خود را نیز به یک داخلی ساده نیز هدایت کنید با زتماس برقرار نخواهد شد و این ارتباطی به ring group شما ندارد.
dinstar چند نکته جهت ارتباط با الستیکس دارد من توصیه می کنم با شرکت سیتکو نماینده رسمی این برند صحبت کنید و راه نمای نصب را از آنها بخواهید این به شما سریعترین کمک رامی کند.. شماره آنها 42509 است.

همیشه موفق باشید
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه