1. fkhosravy
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. سه شنبه, 03 آذر 1388
سلام
همه پورت ها in use هستند ترانک و داخلی ها را هم تعریف کردم ولی این پیام را میگیرم
ERR Busy signal detected
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سوالتون خیلی کلیه...
بلی به هرحال بهترین گزینه برای پیگیری مشکل Log استریسک هستش..
یک تماس بگیرید و Log آن را ارسال کنید تا دقیق تر بفهمیم مشکل کجاست..
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
این تنها پیام خطایی هست که در لاگ asterisk -rvvvv دیدم

-- Executing [s-CHANUNAVAIL@macro-dialout-trunk:3] NoOp("IAX2/101-1696", "TRUNK Dial failed due to CHANUNAVAIL (hangupcause: 0) - failing through to other trunks";) in new stack
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
[quote author=fkhosravy link=topic=324.msg1557#msg1557 date=1259144942]
این پیام های خطایی هست که در لاگ asterisk -rvvvv دیدم

-- Executing [s-CHANUNAVAIL@macro-dialout-trunk:3] NoOp("IAX2/101-1696", "TRUNK Dial failed due to CHANUNAVAIL (hangupcause: 0) - failing through to other trunks";) in new stack



Executing [s@macro-dialout-trunk:19] Dial("IAX2/101-1060", "DAHDI/ZapTrunk1/02164063125|300|";) in new stack
== Everyone is busy/congested at this time (1:0/0/1)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه