سلام
من یک خط E1 یک طرفه 5 رقمی از مخابرات گرفتم. روی مودم سمت خودم که زیمنس هست (و البته تجهیزات مخابرات هم زیمنس هست) چراغ آلارم خاموش است و هردو چراغ مربوط به دو کابل (به سمت سرور و به سمت مخابرات) هم خاموش است که نشان می دهد هردو کابل درست است و ظاهرا مسیر فیزیکی مشکلی ندارد.
از طرفی تعاریف سمت مخابرات به گفته خودشان درست است و شبیه E1 های شرکت های دیگر است که در حال کار می باشند و حتی به اصرار من تعاریف را پاک کرده و دوباره انجام دادند. در ضمن در مخابرات ترانک را work می بینند ولی روی 30 کانال fault می گیرند.
از طرف دیگر تعاریف کارت E1 که از نوع سنگوما می باشد چند بار توسط خود من و کارشناسان پشتیبانی شرکت سیتکو انجام شده و با اینکه تمام کانالها سبز شده و کارت active می شود لینک همچنان down می باشد.
وقتی دستور pri show spans را می زنم جواب بصورت down,active می باشد.
حتی کارت را به شرکت سیتکو بردم و آنها تست کردند و روی E1 خودشان جواب گرفتند.
در ضمن وقتی شماره خط را از بیرون می گیرم بوق اشغال تند تند می زند.
حالا من بین این دو طرف مانده ام که هر دو می گویند مشکل سمت ما نیست.
لطفا راهنمایی کنید. واقعا نمی دانم چکار کنم.