1. majid
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. چهارشنبه, 06 دی 1391
سلام
من یک خط E1 یک طرفه 5 رقمی از مخابرات گرفتم. روی مودم سمت خودم که زیمنس هست (و البته تجهیزات مخابرات هم زیمنس هست) چراغ آلارم خاموش است و هردو چراغ مربوط به دو کابل (به سمت سرور و به سمت مخابرات) هم خاموش است که نشان می دهد هردو کابل درست است و ظاهرا مسیر فیزیکی مشکلی ندارد.
از طرفی تعاریف سمت مخابرات به گفته خودشان درست است و شبیه E1 های شرکت های دیگر است که در حال کار می باشند و حتی به اصرار من تعاریف را پاک کرده و دوباره انجام دادند. در ضمن در مخابرات ترانک را work می بینند ولی روی 30 کانال fault می گیرند.
از طرف دیگر تعاریف کارت E1 که از نوع سنگوما می باشد چند بار توسط خود من و کارشناسان پشتیبانی شرکت سیتکو انجام شده و با اینکه تمام کانالها سبز شده و کارت active می شود لینک همچنان down می باشد.
وقتی دستور pri show spans را می زنم جواب بصورت down,active می باشد.
حتی کارت را به شرکت سیتکو بردم و آنها تست کردند و روی E1 خودشان جواب گرفتند.
در ضمن وقتی شماره خط را از بیرون می گیرم بوق اشغال تند تند می زند.
حالا من بین این دو طرف مانده ام که هر دو می گویند مشکل سمت ما نیست.
لطفا راهنمایی کنید. واقعا نمی دانم چکار کنم.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه