انجمن

  1. mrhesari
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. چهارشنبه, 08 آذر 1391
سلام
من کال سنتر رو راه اندازی کردم
آیا افرادی که می خواهند پاسخگوی تلفن باشند یکسره باید آهنگ گوش کنند تا مشتری زنگ بزند؟>
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
خوب چرا moh رو بر نمیدارین ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
اگه کال سنتر رو به Q وصل کردین برین داخل تنظیمات صفتون و MOH رو خاموش کنید یا بزارش روی none
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خوب این مکانیزم تمای کال سنتر هاست، بدون زنگ خوردن تماس به منشی وصل می شود، برای جاهای کاربرد دارد که منشی های زیاد و یا بهتر بگم یک مرکز پاسخ گویی هستند مثل خدمات سام سرویس، 117، خدمات ایران خودرو... اگر این مکانیزم مناسب شما نیست از همان داخلی های معمولی و صف استفاده کنید
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام، متاسفانه callcenter الستیکس همچین امکانی نداره، شما می توانید روز همان سیستم به اصطلاح static یک برنامه حضور و غیاب تلفنی با dialplan نویسی پیاده سازی کنید و مثلا به منشی ها بگویید هر کسی وارد شرکت می شود در ابتدا باید کد 9989 را برای ورود بگیرد و مثلا برای خروج نیز کد 9988 را ، و این اطلاعات را در جایی نگهداری کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خوب در ابتدا باید ببینیم دقیقا چه چیزی را می خواهیم، اگر منظور رجیستر شدن یک داخلی و از رجیستر خارج شدن آن است که در لاگ استریسک وجود دارد و به راحتی قابل دسترسی است، مگر آنچه چیز دیگری مد نظر باشد که می توانید در همین بخش با بحث را ادامه دهیم.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
بنابر این سناریو 2 نوع اطلاعات شما نیاز دارید، یکی جزئیات رجیستر شدن و یا خارج شدن از آن که این اطلاعات در فایل لاگ استریسک /var/log/asterisk/full.log نگهداری می شود و یکسری اطلاعات مربوط به تماس ها که در دیتا بیس mysql در پایگاه asteriskcdrdb وجود دارد.
برای مورد اول می توانید خودتا نیز مشاهده کنید به محض رجیستر شدن یک داخلی همچین لاگی درج می شود.[CODE][LEFT] -- Registered SIP '1101' at 172.17.19.81:47656
[/LEFT]
[/CODE]
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
جناب کوه فلاح منظور دوستان در نهایت به حالتی ختم میشه تحت عنوان کال بک کردن Agent هاست . به این شکل که بدون از دست رفتن امکانات مرکز تماس این تفاوت ایجاد میشه که ایجنت ها گوشی رو میتونن قطع کنن و مثل حالت عادی تماس هایی که از صف میاد گوشی ها زنگ میخوره و اپراتور به تماس جواب میده .
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
متنی که گزاشتم از روی CLI بود در فایل لاگ به این صورت است:
[CODE][LEFT][Dec 2 08:02:16] VERBOSE[3355] chan_sip.c: -- Registered SIP '1101' at 172.17.19.81:47656
[/LEFT]
[/CODE]
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام، بحث به کجا کشید؟ آلان کجا مونده؟... این کد برای نوشتن یک ami است؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من هیچ جای این بحث ندیدم که کسی کدی ارائه کنه آخر سر یا طریقه ای رو آموزش بده

نهایتش دوستان گفتن یه سیستمی رو پولی خریدن

منتها اینکه خودمون چیکار کنیم که بتونیم بنویسیم حرفی زده نشد

این کد هم همونطور که توضیحاتش زدم مثالی برای گرفتن اطلاعات در سیپ هست که دوستان گفته بودن چجوری وصل بشیم و اطلاعات بگیریم

تو پست بعدی برای ami کدی رو ارائه می دم
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام خدمت دوستان عزیز
امکانش هست دوستان راهنمایی فرمایید که چطور میشه یک برنامه ساده php رو داخل استریکس اجرا کرد؟ منظورم این هست که فایل PHP رو باید کجا کپی کنیم که بتوانیم از طریق صفحه وی آن را ببینیم مثلا در ویندوز بعد از نصب easy php این کار انجام می شود در استریکس گونه باید انجام شود.؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام دوستان
آیا mysql در استریکس اینترفیس داره ؟ یعنی می تونیم از طریق یه صفحه وب بهش دسترسی داشته باشیم و بانکهامونو ببینیم ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
با سلام به دوستان محترم

بنده اقدام به راه اندازی سرور الستیکس برای اجرای یک مرکز تلفنی نموده ام. مراحل ذیل انجام گردیده است ولی فکر می کنم هنوز موارد ریزی هستش که نیازمند تجربه بیشتری داره. دنبال یک دستورالعمل کاملی هستم که بتونم از روی آن از ابتدا مراحلی که رفتم رو مجددا وارسی کنم. ممنون میشم اگه دوستی راهنمایی بکنه.

1- سرور الستیکس کامل راه اندازی گردید.
2- کارت PCI Express Sangoma - 4FXO - 1FXS مدل B600 نصب شده و توسط سرور هم شناسایی شده است.
3- یک خط مخابراتی PSTN به کارت متصل شده و خط تلفن هم ِDetect شده است.


مواردی که از نظر بنده بایستی کانفیگ میشده انجام شده ولی هنوز شک ندارم مسائلی رو جا انداختم. ضمنا از الستیکس ورژن 4 استفاده می کنم.

شنیدم در این فورووم دوستان خیلی خوب راهنمایی میدند.
تشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید

آخرین مباحث انجمن

http://www.protestosteronebooster.com/alka-tone-ke
http://www.protestosteronebooster.com/alka-tone-keto/...
1 بازدید
0 رای
0 پاسخ
ارسال در چهارشنبه, 17 جولای 2019
  • جدید
  • http://vitalprogenixaustralia.com/testo-drive-365/
    Testo Drive 365 First of all, we must negotiate expectations: we must understan...
    6 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 17 جولای 2019
  • جدید
  • http://usa.healthymensecret.com/super-cut-keto/
    http://usa.healthymensecret.com/super-cut-keto/...
    7 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 17 جولای 2019
  • جدید
  • https://downthepch.com/Rapid-tone-diet/
    Rapid tone diet According to the Fit for Life principles, 'Dead foods' are very...
    7 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 17 جولای 2019
  • جدید
  • مشکل در پخش اعداد فارسی
    سلام من نسخه فارسی ساز نصب کردم اما اعداد رو درست پخش نمی کنه. مثلا عدد 1256 را ...
    3355 بازدید
    0 رای
    34 پاسخ
    ارسال در شنبه, 12 سبتامبر 2009
    غیر فعال شدن کارت شبکه در نسخه جدید ایزابل
    آخرین نسخه از ایزابل ( 2018/10) رو نصب کردم. یک مشکل دارد و اینکه بعد از ریستار...
    16 بازدید
    0 رای
    2 پاسخ
    ارسال در یکشنبه, 14 جولای 2019
  • جدید
  • مشکل با اکستنشن 1234 در ایزابل
    سلام ایننخستین پرسش منه در این انجمن ایزابل رو تازه نصب کردیم و داره کار می کن...
    21 بازدید
    0 رای
    3 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 10 جولای 2019
  • جدید
  • form در callcenter
    با سلام خدمت دوستان من توی بخش callcenter یک فرم ایجاد کردم ولی موقعی که agent...
    35 بازدید
    0 رای
    2 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 03 جولای 2019
    امکان فراخوانی وب سرویسSOAP , REST در ISSABLE وجود
    با سلام سیستم ویپ شرکت ما ISSABLE هست قصد داریم با نرم افزار CRM داخلی ارتباط...
    37 بازدید
    0 رای
    2 پاسخ
    ارسال در چهارشنبه, 03 جولای 2019
    خطای service unavilable
    سلام.من در مجموعه الاستیکس دارم ولی بعضی داخلی ها دچار مشکلی میشوند که وقتی با آ...
    31 بازدید
    0 رای
    3 پاسخ
    ارسال در سه شنبه, 09 جولای 2019

    آمار انجمن

    تعداد موضوع ها: 6926
    تعداد پست ها: 25666
    موضوعات حل شده: 50
    تعداد کاربران: 14605

    ورود john toler عزیز را به جمع کاربران ویپ ایران تبریک می گوییم.

    آخرین خبرها

    خبرنامه

    در لیست کاربران ما ثبت نام نمایید تا از آخرین اخبار دانشنامه و دوره های آموزشی با خبر باشید.