1. mrhesari
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. چهارشنبه, 08 آذر 1391
سلام
من کال سنتر رو راه اندازی کردم
آیا افرادی که می خواهند پاسخگوی تلفن باشند یکسره باید آهنگ گوش کنند تا مشتری زنگ بزند؟>
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
خوب چرا moh رو بر نمیدارین ؟
مدیر ویپ ایران
مدرس رسمی ویپ در ایران
کانال تلگرام ویپ ایران
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
اگه کال سنتر رو به Q وصل کردین برین داخل تنظیمات صفتون و MOH رو خاموش کنید یا بزارش روی none
مدیر ویپ ایران
مدرس رسمی ویپ در ایران
کانال تلگرام ویپ ایران
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خوب این مکانیزم تمای کال سنتر هاست، بدون زنگ خوردن تماس به منشی وصل می شود، برای جاهای کاربرد دارد که منشی های زیاد و یا بهتر بگم یک مرکز پاسخ گویی هستند مثل خدمات سام سرویس، 117، خدمات ایران خودرو... اگر این مکانیزم مناسب شما نیست از همان داخلی های معمولی و صف استفاده کنید
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام، متاسفانه callcenter الستیکس همچین امکانی نداره، شما می توانید روز همان سیستم به اصطلاح static یک برنامه حضور و غیاب تلفنی با dialplan نویسی پیاده سازی کنید و مثلا به منشی ها بگویید هر کسی وارد شرکت می شود در ابتدا باید کد 9989 را برای ورود بگیرد و مثلا برای خروج نیز کد 9988 را ، و این اطلاعات را در جایی نگهداری کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خوب در ابتدا باید ببینیم دقیقا چه چیزی را می خواهیم، اگر منظور رجیستر شدن یک داخلی و از رجیستر خارج شدن آن است که در لاگ استریسک وجود دارد و به راحتی قابل دسترسی است، مگر آنچه چیز دیگری مد نظر باشد که می توانید در همین بخش با بحث را ادامه دهیم.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
بنابر این سناریو 2 نوع اطلاعات شما نیاز دارید، یکی جزئیات رجیستر شدن و یا خارج شدن از آن که این اطلاعات در فایل لاگ استریسک /var/log/asterisk/full.log نگهداری می شود و یکسری اطلاعات مربوط به تماس ها که در دیتا بیس mysql در پایگاه asteriskcdrdb وجود دارد.
برای مورد اول می توانید خودتا نیز مشاهده کنید به محض رجیستر شدن یک داخلی همچین لاگی درج می شود.[CODE][LEFT] -- Registered SIP '1101' at 172.17.19.81:47656
[/LEFT]
[/CODE]
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
جناب کوه فلاح منظور دوستان در نهایت به حالتی ختم میشه تحت عنوان کال بک کردن Agent هاست . به این شکل که بدون از دست رفتن امکانات مرکز تماس این تفاوت ایجاد میشه که ایجنت ها گوشی رو میتونن قطع کنن و مثل حالت عادی تماس هایی که از صف میاد گوشی ها زنگ میخوره و اپراتور به تماس جواب میده .
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
متنی که گزاشتم از روی CLI بود در فایل لاگ به این صورت است:
[CODE][LEFT][Dec 2 08:02:16] VERBOSE[3355] chan_sip.c: -- Registered SIP '1101' at 172.17.19.81:47656
[/LEFT]
[/CODE]
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام، بحث به کجا کشید؟ آلان کجا مونده؟... این کد برای نوشتن یک ami است؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من هیچ جای این بحث ندیدم که کسی کدی ارائه کنه آخر سر یا طریقه ای رو آموزش بده

نهایتش دوستان گفتن یه سیستمی رو پولی خریدن

منتها اینکه خودمون چیکار کنیم که بتونیم بنویسیم حرفی زده نشد

این کد هم همونطور که توضیحاتش زدم مثالی برای گرفتن اطلاعات در سیپ هست که دوستان گفته بودن چجوری وصل بشیم و اطلاعات بگیریم

تو پست بعدی برای ami کدی رو ارائه می دم
Ali King
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام خدمت دوستان عزیز
امکانش هست دوستان راهنمایی فرمایید که چطور میشه یک برنامه ساده php رو داخل استریکس اجرا کرد؟ منظورم این هست که فایل PHP رو باید کجا کپی کنیم که بتوانیم از طریق صفحه وی آن را ببینیم مثلا در ویندوز بعد از نصب easy php این کار انجام می شود در استریکس گونه باید انجام شود.؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام دوستان
آیا mysql در استریکس اینترفیس داره ؟ یعنی می تونیم از طریق یه صفحه وب بهش دسترسی داشته باشیم و بانکهامونو ببینیم ؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
با سلام به دوستان محترم

بنده اقدام به راه اندازی سرور الستیکس برای اجرای یک مرکز تلفنی نموده ام. مراحل ذیل انجام گردیده است ولی فکر می کنم هنوز موارد ریزی هستش که نیازمند تجربه بیشتری داره. دنبال یک دستورالعمل کاملی هستم که بتونم از روی آن از ابتدا مراحلی که رفتم رو مجددا وارسی کنم. ممنون میشم اگه دوستی راهنمایی بکنه.

1- سرور الستیکس کامل راه اندازی گردید.
2- کارت PCI Express Sangoma - 4FXO - 1FXS مدل B600 نصب شده و توسط سرور هم شناسایی شده است.
3- یک خط مخابراتی PSTN به کارت متصل شده و خط تلفن هم ِDetect شده است.


مواردی که از نظر بنده بایستی کانفیگ میشده انجام شده ولی هنوز شک ندارم مسائلی رو جا انداختم. ضمنا از الستیکس ورژن 4 استفاده می کنم.

شنیدم در این فورووم دوستان خیلی خوب راهنمایی میدند.
تشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه