1. shamimi
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. شنبه, 14 مرداد 1391
سلام دوستان شما می دونید Parkcall چیست و توضیحاتی می توانید ارائه دهید به من ؟ :)
ممنون
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
به طور خلاصه یعنی تماسی رو on hold کنی و به تماس دیگه ای جواب بدی.
و بعد از اون extension های دیگه می تونن اون تماس و از park در بیارن.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
وقتی روی یک میز نمی تونی جواب یکی رو کامل بدی وباید از روی میز دیگه ای ادامه کارت رو انجام بدی میتونی با فعال کردن این امکان و ترنسفر به شماره (پیش فرض) 70 و بازیابی توسط 71 این کار رو انجام بدی
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ممنونم آقای مجتبی،
به زبان ساده تر یک پارکینگ برای تماس ها است، شما تماس خود را که در حال مکالمه هستید به یک شماره پارکینگ Transfer می کنید، پارکینگ به شما یک شماره قبض اعلام کی ند و تماس شما قطع می گردد، تماس گیرنده نیز در پارکینگ موزیک می شنود، حال شما در کجا از روی هر داخلی شماره قبض خود را شماره گیری کنید به آن فرد دسترسی خواهید داشت :)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام .
اگه بخوایم این Call Park رو غیر فعال کنیم راهی وجود داره ؟
مثلا من میخوام توی داخلی هام رنج 700 رو داشته باشم . برای همین مجبورم شظ 700 تا 799 رو برای داخلی ها استفاده کنم . اما داخلی هایی که با 700 تا 710 شروع میشن رو نمیتونم شماره گیری کنم . و میبره توی پارک . چطوری میتونم کلا سرویس Call Park رو غیر فعال کنم و شماره های 700 تا 710 رو از رزرو خارج کنم ؟
توی Features هم نگاه کردم چیزی نبود
------------------


حل شد . : parking lot رو توی قسمت features کلا DISABLE کردم مشکل حل شد.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه