1. yousef
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. شنبه, 07 مرداد 1391
با سلام
سوال داشتم ممنون میشم اگر پاسخ بدهید.
من الستیکس رو با یه کارت openvox1200 نصب کردم
تنها مشکلی که دارم وقتیه که از آی وی آر به یه داخلی وصل میشم و در صورت عدم پاسخگویی و قطع کردن تماس از خارج تلفن داخلی همچنان زنگ میخوره.
ایم مشکل وقتی بدون آی وی ار از بیرون به یه داخلی وصل میشم و تماس رو قطع میکنم وجود نداره و خیلی خوب نهایتا بعد از 3 یا 4 زنگ زنگ تلفن داخلی قطع میشه.
. فقط روی آی وی آر خط داخلی همچنان بعد از قطع تماس زنگ میخوره و خط ورودی من همچنان اشغال میمونه.
ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.
باتشکر
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ضمنا گزینه های busy detect و busycount هم قبلا از کامنت خارج شدن ولی مشکل پا بر جاست. ممنون
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
درود بر شما

شخصا Aswering Supervision و Disconnect Supervision کارتهای Atcom و Openvox را در حد خیلی عالی قبول ندارم ولی مشکل حادی هم نداشته ام. ممکن است درایور نصب شده روی سرور شما قدیمی باشد. در این صورت ابتدا کارت را از سرور خارج نمایید و سپس سرور را با دستور yum update بطور کامل بروز رسانی کنید. سپس کارت را نصب و مجدادا Detect نمایید.

پیروز باشید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
[QUOTE=yousef123;12219]با سلام
سوال داشتم ممنون میشم اگر پاسخ بدهید.
من الستیکس رو با یه کارت openvox1200 نصب کردم
تنها مشکلی که دارم وقتیه که از آی وی آر به یه داخلی وصل میشم و در صورت عدم پاسخگویی و قطع کردن تماس از خارج تلفن داخلی همچنان زنگ میخوره.
ایم مشکل وقتی بدون آی وی ار از بیرون به یه داخلی وصل میشم و تماس رو قطع میکنم وجود نداره و خیلی خوب نهایتا بعد از 3 یا 4 زنگ زنگ تلفن داخلی قطع میشه.
. فقط روی آی وی آر خط داخلی همچنان بعد از قطع تماس زنگ میخوره و خط ورودی من همچنان اشغال میمونه.
ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.
باتشکر[/QUOTE]


[FONT=tahoma][SIZE=2]دوست عزیز برای رفع این مشکل در صف های ایجاد شده در قسمت [/SIZE][/FONT][COLOR=#808080][FONT=tahoma]Queue Options
:[COLOR=#222222]Retry رو No Retry انتخاب کنید.[/COLOR]
[/FONT][/COLOR][FONT=tahoma][SIZE=2]
[/SIZE][/FONT][FONT=tahoma][SIZE=2]موفق باشید[/SIZE][/FONT]
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
با سلام
busycount رو مساوی چند گذاشتین
مساوی 3 بذارین
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 105 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 57 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 916 پست
  2. 0 زیرمجموعه