1. hadi
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. جمعه, 19 خرداد 1391
سلام به همه
من یک IVR ساختم وقتی یا softphone شماره 7777 رو میگیرمIVR به طور کامل پخش نمیشه و بعد چند ثانیه hung up میشه البته قبلا این مشکل رو نداشتم!مشابه همین مشکل رو موقع تستvoicemail هم دارم.
لطفا راهنمایی کنید که این مشکل از softphone یا....
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام دوست عزیز
لطفا میگین 1- از چه softphon استفاده میکنین ؟
2- اگه دوست دارین IVR تون رو برام میل کنین که تستش کنم .
[email]m.n.habili@gmail.com[/email]
مدیر ویپ ایران
مدرس رسمی ویپ در ایران
کانال تلگرام ویپ ایران
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
من از eyeBeam استفاده میکنم البته امروز Zoiper هم نصب کردم ولی بازم مشکل حل نشد!
نباید مشکل از IVR باشه چون در محیط واقعی و با استفاده از کارت استریسک وقتی در Inbound Routes مقصد رو روی IVR ست میکنم به طور کامل پخش میشه و هیچ مشکلی نیست.
softephone من تمام پیامهای صوتی رو نصفه پخش میکنه!
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ok
یه بار سافت فون تون رو unistall کنین دوباره نصبش کنید این مشکل میتونه از کرکش هم باشه یعنی اینکه یه بار دیگه ریجسترش کنید. از ویندوزتون هم میتونه باشه ولی احتمالش خیلی کمه.
مدیر ویپ ایران
مدرس رسمی ویپ در ایران
کانال تلگرام ویپ ایران
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ممنون دوست عزیز
uninstall هم کردم اما بازم جواب نداد.احتمالا باید از کرک softphone باشه آخه هرکاری که مربوط به پخش صدا میشه
بعد 6 ثانیه اتومات قطع میشه!
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام دوباره
من سافت فون X-Lite 4 رو نصب کردم اما بازم موقع پخش IVR بعد 6 ثانیه اتومات hung up میشه!
این مشکل داره کلافم میکنه لطفا کمک کنید....
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
دوستان با تجربه من کسی تا حالا با این مشکل مواجه نشده؟
من که هرچی فکر میکنم سر درنمیارم آخه فقط موقع تست با سافت فون این مشکل وجود داره!
با سافت فون های مختلف هم تست کردم، شاید مشکل جایی غیر از سافت فون باشه؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
توی inbound هم همین مشکل رو دارین؟
کدک ضبط صداتون چیه؟
با system recording ضبط کردین؟
اگر نکردین اینطوری یک تست بفرمایید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من هم همین مشکلو داشتم اما ایراد از نرم افزارم بود.مخصوصا وقتی که از طریق اینترنت به سرور ریجستر میشدم.از نرم افزار 3cx استفاده کن فک کنم مشکلت حل شه
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ممکنه مشکل شبکه دارید! که با قطعی آنی شبکه، softphone شما هم hangup میشه.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام به همه
میبخشید دیر جواب میدم
ممنون که پاسخ میدید
تقریبا تمام کارهایی که دوستان گفتن رو چک کرد
مشکل شبکه ای ندارم،مشکل از سافت فون هم نیست، همونطور که گفتم مشکل من تنها IVR نیست بلکه هر چیزیکه
به صدا ختم میشه مثل vocemail و...سافت فون hung up میشه!
مشکل از Inbound Routes هم نیست چون وقتی در محیط واقعی و با استفاده از کارت استریسک در قسمت Set Destination این قسمت IVR ست میکنم تماسها به درستی وارد سیستم میشن و برای تماس گیرنده IVR به طور کامل و بدون هیچ مشکلی پخش میشه.
در ضمن در قسمت Audio Codecs نیز کدک های ulaw,gsm,alaw تیک خوردن و در سافت فون نیز کدک های G711 aLaw,G711 uLaw,BroadVoice-32 فعال میباشند.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
توی مد cli ببینید چه اتفاقی می افتد وقتی از بیرون به داخل وصل مبشید و وقتی شماره 7777 رو شماره گیری می کنید.
ببینید با هم فرق دارند
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ممنون از توجه شما آقای نجفی
توی مد CLI هم تست کردم اما فکر نکنم مشکل از اینجا هم باشیم شایدم من خوب متوجه تفاوت بین این دو نشدم
واسه همینم دو تا فایلش رو براتون میزارم چک کنید شاید یه نکته داشته باشه که من نمیدونم.
فایل 7777
[
== Parsing '/etc/asterisk/asterisk.conf': == Found
== Parsing '/etc/asterisk/extconfig.conf': == Found
Connected to Asterisk 1.8.12.0 currently running on VoIP (pid = 3063)
Verbosity is at least 6
== Using SIP RTP TOS bits 184
== Using SIP RTP CoS mark 5
-- Executing [7777@from-internal:1] Goto("SIP/101-00000005", "from-pstn,7777,1";) in new stack
-- Goto (from-pstn,7777,1)
-- Executing [7777@from-pstn:1] NoOp("SIP/101-00000005", "Catch-All DID Match - Found 7777 - You probably want a DID for this.";) in new stack
-- Executing [7777@from-pstn:2] Goto("SIP/101-00000005", "ext-did,s,1";) in new stack
-- Goto (ext-did,s,1)
-- Executing [s@ext-did:1] Set("SIP/101-00000005", "__FROM_DID=s";) in new stack
-- Executing [s@ext-did:2] Set("SIP/101-00000005", "CHANNEL(language)=pr";) in new stack
-- Executing [s@ext-did:3] Gosub("SIP/101-00000005", "app-blacklist-check,s,1";) in new stack
-- Executing [s@app-blacklist-check:1] GotoIf("SIP/101-00000005", "0?blacklisted";) in new stack
-- Executing [s@app-blacklist-check:2] Set("SIP/101-00000005", "CALLED_BLACKLIST=1";) in new stack
-- Executing [s@app-blacklist-check:3] Return("SIP/101-00000005", "";) in new stack
-- Executing [s@ext-did:4] ExecIf("SIP/101-00000005", "0 ?Set(CALLERID(name)=101)";) in new stack
-- Executing [s@ext-did:5] Set("SIP/101-00000005", "__CALLINGPRES_SV=allowed_not_screened";) in new stack
-- Executing [s@ext-did:6] Set("SIP/101-00000005", "CALLERPRES()=allowed_not_screened";) in new stack
-- Executing [s@ext-did:7] Goto("SIP/101-00000005", "ivr-3,s,1";) in new stack
-- Goto (ivr-3,s,1)
-- Executing [s@ivr-3:1] Set("SIP/101-00000005", "MSG=custom/Mix";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:2] Set("SIP/101-00000005", "LOOPCOUNT=0";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:3] Set("SIP/101-00000005", "__DIR-CONTEXT=";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:4] Set("SIP/101-00000005", "_IVR_CONTEXT_ivr-3=";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:5] Set("SIP/101-00000005", "_IVR_CONTEXT=ivr-3";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:6] GotoIf("SIP/101-00000005", "0?begin";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:7] Answer("SIP/101-00000005", "";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:8] Wait("SIP/101-00000005", "1";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:9] Set("SIP/101-00000005", "TIMEOUT(digit)=3";) in new stack
-- Digit timeout set to 3.000
-- Executing [s@ivr-3:10] Set("SIP/101-00000005", "TIMEOUT(response)=10";) in new stack
-- Response timeout set to 10.000
-- Executing [s@ivr-3:11] Set("SIP/101-00000005", "__IVR_RETVM=RETURN";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:12] ExecIf("SIP/101-00000005", "1?Background(custom/Mix)";) in new stack
-- <SIP/101-00000005> Playing &#039;custom/Mix.gsm&#039; (language &#039;pr&#039;)
== Spawn extension (ivr-3, s, 12) exited non-zero on &#039;SIP/101-00000005&#039;
-- Executing [h@ivr-3:1] Hangup("SIP/101-00000005", "";) in new stack
== Spawn extension (ivr-3, h, 1) exited non-zero on &#039;SIP/101-00000005&#039;
VoIP*CLI>
]
فایل دوم
[
== Parsing &#039;/etc/asterisk/asterisk.conf&#039;: == Found
== Parsing &#039;/etc/asterisk/extconfig.conf&#039;: == Found
Connected to Asterisk 1.8.12.0 currently running on VoIP (pid = 3063)
Verbosity is at least 6
-- Starting simple switch on &#039;DAHDI/1-1&#039;
-- Executing [s@from-pstn:1] Set("DAHDI/1-1", "__FROM_DID=s";) in new stack
-- Executing [s@from-pstn:2] Set("DAHDI/1-1", "CHANNEL(language)=pr";) in new stack
-- Executing [s@from-pstn:3] Gosub("DAHDI/1-1", "app-blacklist-check,s,1";) in new stack
-- Executing [s@app-blacklist-check:1] GotoIf("DAHDI/1-1", "0?blacklisted";) in new stack
-- Executing [s@app-blacklist-check:2] Set("DAHDI/1-1", "CALLED_BLACKLIST=1";) in new stack
-- Executing [s@app-blacklist-check:3] Return("DAHDI/1-1", "";) in new stack
-- Executing [s@from-pstn:4] ExecIf("DAHDI/1-1", "1 ?Set(CALLERID(name)=9388976386)";) in new stack
-- Executing [s@from-pstn:5] Set("DAHDI/1-1", "__CALLINGPRES_SV=allowed_not_screened";) in new stack
-- Executing [s@from-pstn:6] Set("DAHDI/1-1", "CALLERPRES()=allowed_not_screened";) in new stack
-- Executing [s@from-pstn:7] Goto("DAHDI/1-1", "ivr-3,s,1";) in new stack
-- Goto (ivr-3,s,1)
-- Executing [s@ivr-3:1] Set("DAHDI/1-1", "MSG=custom/Mix";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:2] Set("DAHDI/1-1", "LOOPCOUNT=0";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:3] Set("DAHDI/1-1", "__DIR-CONTEXT=";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:4] Set("DAHDI/1-1", "_IVR_CONTEXT_ivr-3=";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:5] Set("DAHDI/1-1", "_IVR_CONTEXT=ivr-3";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:6] GotoIf("DAHDI/1-1", "0?begin";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:7] Answer("DAHDI/1-1", "";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:8] Wait("DAHDI/1-1", "1";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:9] Set("DAHDI/1-1", "TIMEOUT(digit)=3";) in new stack
-- Digit timeout set to 3.000
-- Executing [s@ivr-3:10] Set("DAHDI/1-1", "TIMEOUT(response)=10";) in new stack
-- Response timeout set to 10.000
-- Executing [s@ivr-3:11] Set("DAHDI/1-1", "__IVR_RETVM=RETURN";) in new stack
-- Executing [s@ivr-3:12] ExecIf("DAHDI/1-1", "1?Background(custom/Mix)";) in new stack
-- <DAHDI/1-1> Playing &#039;custom/Mix.gsm&#039; (language &#039;pr&#039;)
== Spawn extension (ivr-3, s, 12) exited non-zero on &#039;DAHDI/1-1&#039;
-- Executing [h@ivr-3:1] Hangup("DAHDI/1-1", "";) in new stack
== Spawn extension (ivr-3, h, 1) exited non-zero on &#039;DAHDI/1-1&#039;
-- Hanging up on &#039;DAHDI/1-1&#039;
-- Hungup &#039;DAHDI/1-1&#039;
VoIP*CLI>
]
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
اسم فايل ivr شما و كدكش اينه
-- <SIP/101-00000005> Playing &#039;custom/Mix.gsm&#039; (language &#039;pr&#039;)
نكته 1 :ببينيد كدك gsm رو ميخونه يا شما بهش توي فيچر كدهاتون اضافش كردين يا نه
دو من الان خودم با كدك slin كار كردم به جواب رسيدم
اين كدك هم پيش فرض system recording است.
يعني من با سيستم ركردينگ ضبطش كردم.
-- <SIP/200-00000013> Playing &#039;custom/ivrhello.slin&#039; (language &#039;en&#039;)
شما هم تست بفرماييد
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ممنون آقای نجفی مقدم که پیگیری میکنید و ببخشید دیر جواب میدم آخه فصل امتحانات هستش و...
مورد اول رو چک کردم کدک GSM توی Audio Codecs تیک خورده بود.
کدک slin رو هم اضافه کردم اما بازم مشکل حل نشد.
حالا IVR رو بزاریم کنار من با voicemail و کلا هر تست صوتی که با سافت فون انجام میدم با مشکل مواجه میشم
و سافت فون hung up میشه!
نمیدونم اشکال از کجاست....
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
من فكر مي كنم فقط به فقط اين اشكال از سافت فونه
روي يك كامپيوتر ديگه يا يكه گوشي ديگه چه نتيجه اي ميده؟
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
چه ورژنی از الستیکس رو استفاده میکنی ؟
آی وی آر رو با چه فرمتی درست کردی ؟
مدیر ویپ ایران
مدرس رسمی ویپ در ایران
کانال تلگرام ویپ ایران
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام دوباره
من از ورژن 2.3 الستیکس استفاده میکنمو و IVR رو با فرمت gsm درست کردم محمد عزیز.
آقای مقدم من سافت فون های متفاوتی نصب کردم اما همشون همین مشکل رو داشتن اما با یه کامپیوتر دیگه تست نکردم.
دوستان لطف کنید از فکر IVR بیاین بیرون و یه فکری به حال این سافت فون بکنید که تو خیلی از کارهام از جمله صندوق صوتی و جدیدا مرکز تماس خلل ایجاد کرده!نمیتونم به Agent Console دسترسی داشته باشم و یا وارد صندوق صوتی
بشم، همش بخاطر این سافت فونه!
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
امروز از روی یک سیستم دیگه هم سافت فون رو تست کردم اما بازم با مشکل اعصاب خورد کن hung up روبرو شدم.
نتیجه ای که من گرفتم اینه که نه مشکل از ورژن و کرک سافت فون،سیستم عامل،کدک ها،ورژن الستیکس،فرمت فایل IVR، شبکه و.....
حدس من اینه که مشکل میتونه از خود سرور الستیکس باشه یعنی یه جایی یه تنظیم اشتباه باعث این مشکل شده دوستانی که با الستیکس و استریسک بطور حرفه ای کار میکنند باید منشا این مشکل رو بدونن.لطفا کمک کنید.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
دوستانی که با الستیکس و استریسک بطور حرفه ای کار میکنند

البته من که ادعای کار حرفه ای ندارم اما از شانس خوب یا بد تجربه چنین چیزی رو داشتم ! نگاه کنید جواب تمام دوستان خوبمون مثل آقایان دانشور ، مقدم و محمد عزیز درست و متین هست اما اشکال شما سرمنشاء اصلیش نه شبکه ست و نه codec و نه تنظیمات IVR ، چون در زمان تست گرم (تماس از روی کارت) هم می بایست دچار مشکل میشدین که نشدین. دلیل قطع بروز یه وقفه کوچیک توی هسته استریسک هست ، مشکل من بقدری حاد شده بود که خود استریسک گاها reload میشد. برای رفع مشکل هم من یکبار هسته رو recompile کردم البته مسلما و متاسفانه نتونستم ریشه اصلی مشکل رو پیدا کنم ، توی انجمن رسمی شون هم که پرسیدم کسی جواب قطعی نداد و این رو هم بگم که گویا روی تمام انشعابات استریسک دیده شده این مسئله. حالا چی هست که با درصد شانس پایین بروز پیدا میکنه الله و اعلم !

در ضمن این نرم افزار رو هم یه تست کن ببین چی میشه ، این یه خوبی داره لاگ میندازه
http://www.phonerlite.de/download_en.htm
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
خواهش میکنم البته که شما حرفه ای هستین
حالا این فرمان recompile به چه شکل هست منظورم دستوری که باید تو محیط CLI وارد کنیم.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1
  • 2


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه