انجمن

  1. ایمان قربانعلی
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. جمعه, 21 فروردين 1388
سلام

من الستیکسو با یه تنور راه انداختم

اول جوری کانفیگ شده بود که call با 2تا 9 بیرون میرفت بعد 2تا 9 را به یک 9 تغیر دادم
حالا می خوام این 9 هم حذف بشه ایا این امکان پذیر هستش
از جایی شنیدم باید تو الستیکس پراکسی ست کرد
ممنون میشم راهنمایی کنید
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام دوست عزيز،
اول بايد بگي اين 9 رو روي الستيكس ست كردي يا نه؟!
ما الان فرض مي كنيم شما 9 رو روي الستيكس تنظيم كردي(طبق تنظيمات پيشفرض الستيكس)
خوب شما مي تونيد براي تماس به خارج از الستيكس 9 رو بر داريد،
اول به PBX Configuration و قسمت Outbound Routes بريد، سپس 0 9_outsite رو از قسمت راست انتخاب كرده و در داخل آن در قسمت Dial Patterns به جاي گزينه ".|9" اين مقدار را وارد كنيد ".X"
اينطوري تمام تماس ها بدون پيش شماره 9، اگر به عنوان داخلي تعريف نشده باشند به خارج مي روند.

اگه منظورتون چيز ديگه اي بود خوشحال مي شوم بدونم.
موفق باشيد. :)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
من تو الستیکس .9 تعریف کردم و 9 الستیکس حذف شده

تو HopoffNumber تنور اومدم 9 تعریف کردم

من اگه در این حالت 9 تنور را حذف کنم Call بیرون نمیره
من باید تو الستیکس چی ست کنم تا بتونم 9 تنور را حذف کنم
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
چرا تنور بايد حتما اولش 9 بگيره، خوب تغييرش بده،
شما وقتي از الستيكس بدون 9 شماررو مي فرستي، يعني موفق شدي، حالا بايد تنور رو طوري تغيير بدي كه 9 نياز نداشته باشه،
البته
حالا فرض كنيم كه تنور حتما 9 رو بخواهد،
در اين حالت اين روش رو تست كن،
تو الستيكس --> PBX Config ----> و در Trunks و در ترانك تنور تعريف شده يه قسمتي هست به نام Outbound Dial Prefix اين قسمت رو 9 قرار بده ببين مشكلت حل ميشه؟
اين جوري كاربر 9 نمي گيره، ولي 9 به اول شماره ارسالي به تنور اضافه مي شود.

موفق باشي ;)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
این کار جواب نداد
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
در مورد تماس ورودی چه تنظیماتی نیاز دارد که وقتی از بیرون با سیستم تماس گرفته می شود بلافاصله وصل شود و به اندازه تا زنگ تاخیر نیندازد

قبلاً تنظیماتش را پیدا کرده بودم و لی حالا یادم رفته و هرچی می گردم پیدا نمی شه
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام

واسه ورود تنظیم خوتستی نمی خواد

ولی خروج رو تنور در CASSignalingGroup-line باید مقدار AnswerDelay بیاری پایین
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ممنون از جوابتون

ولی من از محیط گرافیکی elastix استفاده می کنم ( تحت وب ) میشه بگی از اونجا چه جوری باید تنظیمات را انجام بدم
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام

تنظیمات چی ؟؟؟؟

این چیزی که من گفتم واسه تنور بود نه الستیکس ;)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
دوست عزیز من تازه واردم توی voip نمیدونم تنور چیه و فقط با محیط تحت وب elastix کار کردم حالا باید چه کنم که AnswerDelay را بیارمش پایین
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام

ببینم trunk شما جیه ( خطای تلفن به چه دستگاهی خورده )
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من یه کامپیوتر دارم که روش elastix 1.3-2 نصبه و کارت a1200p هم داره و اون را هم elastix شناخته

من برای اتصال به خارج و داخل یک zap trunk ساختم
و بعد outbound,inbound را برای سیستم تعریف کردم

حالا وقتی می خوام با موبایل خودم خطی که به سرور وصل هست را بگیرم وقتی موبایل من وصل می شه تازه بعد از 4 و 5 تا بوق softphone وصل میشه و میتونم تماس را وصل کنم وصحبت کنم

من می خوام این تاخیر که اندازه 4 تا بوق هست از بین بره

تا اونجایی که من فهمیدم یک گزینه ای تو تنظیماتش هست که عددش را بیارم پایین حله ولی اون گزینه را پیدا نمیکنم

با تشکر فراوان از شما
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام
من با کارت کار نکردم

immediate=yes

باید تو zapata.conf بزنی


البته اگه 1.5.2 داری تو این chan_dahdi.cinf
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
بابا فرق نداره تنظیمات کلی

این مشکلی که من دارم مربوط به تنظیمات کلی میشود که توی همه کارت ها یکی است مثل a800 یا a400 هیچکدوم تنظیمات کلیشون با هم فرق نداره شما با اون کارتی که کار کردی بگو
فقط از طریقی که من بفهمم و بتونم انجام بدم
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
این و یادم رفت بگم

این و آقا حامد گف تا ;D
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
[quote author=ایمان قربانعلی link=topic=26.msg982#msg982 date=1253619628]
این و یادم رفت بگم

این و آقا حامد گف تا ;D


چی ؟؟؟ ???

بابا من 5 روزه لنگ این ماجرام کی آقا حامد گفت که ما نفهمیدیم

کجا گفته آدرس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :-*
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام دوست عزيز،
حالا شما اين دستور رو تست كنيد !
روي استريسك هيچ گزينه اي براي اين تنظيم وجود نداره !
بعد از 4 تا بوق به سيستم وصل ميشويد و يا به سيستم وصل مي شويد و بعد از 4 تا بوق داخلي eyebeam زنگ مي خوره !
اگر دومي باشه كه حتما مشكل شبكه داريد، من اين مشكل رو قبلا داشتم شما بايد تنظيمات default gateway رو تغيير بدهيد،
اگر اولي باشه يا مشكل از كارت شماست يا اين احتمال هم وجود داره كه بار روي استريسك زياده...يا حتي ممكنه كمبود حافظه داره...

بايد ببينيد مشكل از كجاست كه با 4 تا بوق وصل ميشيد.. چون اين يقينا جايي تنظيم نشده...

موفق باشيد
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
من با یک voip کار صحبت کردم در مورد این موضوع و گفت مربوط میشود به تنظیمات rxgain , txgain و همچنین signal detection

حالا با توجه به اینایی که گفتم شما کدوما رو میشناسید و چجوری باید ازشون استفاده کرد
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
ببينيد rxgain و txgain مر بوط به زياد و كم كردن صداي ورودي و خروجيه...
ممكنه روي تشخيص dtmf از ورودي تاثير داشته باشه اما در مدت رمان وصل شدن به سيستم نه !
شما مي توانيد راجع به فايل zapata.conf و تنظيمات آن به اين صفحه مراجعه كنيد.
http://www.voip-info.org/wiki/index.php?page=Asterisk+config+zapata.conf

اگر هم احساس مي كنيد براي انجام پرو‍ه اي نياز به كمك داريد مي توانيد از [email]support@voipiran.io[/email] در خواست كنيد...
به هر حال اميد وارم موفق بشيد...

راستي حالا چرا روي الستيكس 1.3.2 كار مي كنيد، برانامه هاي كدباز وقتي به روز ميشن، كم كم نسخه هاي قبلي پشتيباني خودشون رو از دست ميدن... هميشه بهتره به روز باشيد ;)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز هیچ پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است
همچنین شما برای ارسال پاسخ به این پرسش مجاب نیستید

آخرین مباحث انجمن

مشكل صداي خروجي در الستيكس در اتصال vpn
سلام من براي استفاده كارمندان در منزل از تلفن، يك vpn روي ميروتيك راه اندازي كر...
1 بازدید
0 رای
0 پاسخ
ارسال در چهارشنبه, 22 می 2019
  • جدید
  • اپلیکیشن Originate
    با سلام و احترام وقتی کد زیر را اجرا می کنم تماس برقرار می شود ولی بلافاصله قط...
    825 بازدید
    0 رای
    3 پاسخ
    ارسال در یکشنبه, 28 ژانویه 2018
    قطع شدن تماس به سمت بیرون پس از 30 ثانیه
    سلام سرویس sip شاتل رو امروز فعال کردیم متاسفانه در تماس خروجی دقیقا روی 30 ثان...
    4 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در سه شنبه, 21 می 2019
  • جدید
  • مشکل در ریجیستر شدن خط آسیاتکی
    با سلام در ریجیستر کردن خط آسیاتکی روی ایزابل مشکل دارم و در قسمت sip show peers...
    7 بازدید
    0 رای
    1 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 20 می 2019
  • جدید
  • مشکل از دسترس خارج شدن سرویس استریسک
    سلام من به یه مشکلی خوردم که هر چقدر سرچ میکنم نتیجه ای نداره.حتی به چندتا شر...
    7 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 20 می 2019
  • جدید
  • https://confidentpreneur.com/strong-keto-bhb/
    strong keto bhb The focus is mainly on the points you have. That means you can ...
    8 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 20 می 2019
  • جدید
  • قطع تماس بعد از پلی ivr
    سلام.ایا این امکان در ivr الستیکس وجود داره که طوری تنظیم بشه که بعد پایان فایل ...
    13 بازدید
    0 رای
    0 پاسخ
    ارسال در یکشنبه, 19 می 2019
  • جدید
  • روی ایزابل و تنور چطور میشه خط مستقیم به داخلی داد
    سلام توی ایزابل چطوری میشه خطوط شهری رو گروه بندی کرد تا به داخلی مشخصی خط شهری...
    36 بازدید
    0 رای
    5 پاسخ
    مشکل با بروزرسانی الستیکس 2.5 ؟!
    سلام دستور yum update elastix چرا کار نمیکنه؟ [root@localhost ~]# yum ...
    19 بازدید
    0 رای
    2 پاسخ
  • جدید
  • ارسال پیامک
    سلام در سافت فون ها یه بخشی به نام messages وجود داره. این بخش مانند پیامک...
    36 بازدید
    0 رای
    2 پاسخ
    ارسال در دوشنبه, 13 می 2019

    آمار انجمن

    تعداد موضوع ها: 6866
    تعداد پست ها: 25528
    موضوعات حل شده: 49
    تعداد کاربران: 14295

    ورود روح الله خدابخش عزیز را به جمع کاربران ویپ ایران تبریک می گوییم.

    آخرین خبرها

    خبرنامه

    در لیست کاربران ما ثبت نام نمایید تا از آخرین اخبار دانشنامه و دوره های آموزشی با خبر باشید.