1. احسان
  2. عمومی - ایزابل، الستیکس، فری پی بی اکس ...
  3. دوشنبه, 05 دی 1390
با سلام خدمت شما همکاران عزیز و گرامی . بنده وقتی رو گزینه IVR کلیک میکنم این پیغام نمایش داده میشود و منو تنظیمات باز نمیشود .
You use the Digital Receptionist to make IVR's, Interactive Voice Response systems.
When creating a menu option, apart from the standard options of 0-9,* and #, you can also use 'i' and 't' destinations. 'i' is used when the caller pushes an invalid button, and 't' is used when there is no response. If those options aren't supplied, the default 't' is to replay the menu three times and then hang up, and the default 'i' is to say 'Invalid option, please try again' and replay the menu. After three invalid attempts, the line is hung up.
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
0
رای
بازگشت
سلام دوست عزیز،
این پیام خطا نیست ! این پیام همیشه نمایش داده می شود، شما اگر دقت کنید سمت راست صفحه (سمت راست همین پیام) یک دکمه هست به نام Add IVR که باید برای ساخت منوی منشی روی آن کلیک کنید.
بقیه مراحل نیز همانند مطالب گفته شده در کتاب پیش بروید. ;)
نظر
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است!
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده است

دسته بندی ها

سیستم های تلفنی کدباز
  1. 107 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیسکو Cisco
  1. 61 پست
  2. 0 زیرمجموعه
سیستم تلفنی FreePBX
  1. 48 پست
  2. 0 زیرمجموعه
شبکه و زیرساخت
  1. 65 پست
  2. 0 زیرمجموعه
تازه واردین دنیای ویپ
  1. 927 پست
  2. 0 زیرمجموعه